Scorpion -88 käsijarru
Scorpion -88 käsijarru
Mistä säädän käsijarrun kun on hieman tyhjää kun vetää kahvasta. koitin katsoa kahvan juuresta mutta sielä ei näkynyt säätöruuveja. Enkä löytänyt auton altakaan, en kyllä päässyt kunnolla alle.
scorpion
Kyllähän sen säädön pitäisi löytyä vaijeria seuraamalla.
Tavanomaset muovi holkki/mutteri sydeemit siinä missä vaijerinkuori on rungossa kiinni.. Vai mites se meni.
Mistäs moinen säädön tarvis? Onko satululoitten automsäädöissä vikaa?
Tavanomaset muovi holkki/mutteri sydeemit siinä missä vaijerinkuori on rungossa kiinni.. Vai mites se meni.
Mistäs moinen säädön tarvis? Onko satululoitten automsäädöissä vikaa?
Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.
Näyttää sille että vaijeria ei saa kiristettyä ainakaan auton alta. vaijeri tekee lenkin auton alla takarenkaalta käsijarrukahvalle ja siitä toiselle takarenkaalle, yhtenäinen vaijeri. Eikö todellakaan kukaan tiedä miten saan tuon tyhjän poistettua kahvalta. Katsastusmiestä tyhjä ei haitannut, minua kylläkin, kun jarru tuntui ottavan hyvin vaikkakin kahva piti vatää aivan pystyyn ennekuin mitään tapahtui.
-
Jatketaan nyt samassa... Eli eilen ajellessani ajattelin vähän kokeilla herkistellä tota käsijarrua ja tulipa sitten ihan reippaasti kiskottua käsijarrua päälle ja pois. Sitten kuulukin semmonen kiva paukahdus ja käsijarru meni ihan veltoksi. Onko siellä montakin paikkaa mistä ois voinu jotain hajota vai onko vain vaijeri poikki.?
ja autona edelleen sierra -88 ja takana on levyt.
Kerkesin jo katella tonne auton alle mitä nyt auton tunkilla sai sitä nosteltua ja näyttäs siltä et vaijeri on ehjä joten itse epäilisin et oisko antanu periksi sitten niistä säätömutterien kohdista mistä sen vaijerin saa säädettyä kireemmälle. Vaijeri kuitenkin kiristyy kun käsijarrun vetää ihan ylös, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi, että jarru pitäisi.
ja autona edelleen sierra -88 ja takana on levyt.
Kerkesin jo katella tonne auton alle mitä nyt auton tunkilla sai sitä nosteltua ja näyttäs siltä et vaijeri on ehjä joten itse epäilisin et oisko antanu periksi sitten niistä säätömutterien kohdista mistä sen vaijerin saa säädettyä kireemmälle. Vaijeri kuitenkin kiristyy kun käsijarrun vetää ihan ylös, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi, että jarru pitäisi.