Tosiaan oireena ollu pientä nykimistä, kun alkaa kiihdyttää, ja paikallaan kun kone tilan puolelta kaasuttelee, niin kuulu sellainen vaimea aivastus kartiofilterin luota.
Tutkimukset; tulpat sekä virranjakajan osat uusittu, ja johdot vuoden vanhat. Lambdan mukaan seosket ok, AFR vedossa kun ei enää nyi 12,5 ja lämpimänä tyhjäkäynnillä n. 16, kuten kaikki nämä kolme vuotta. Sitten puristekset kummastuttaa, 1, pytyssä alle ohjearvojen 9,5bar ja muissa 12,5 bar, mittattu kylmänä kaasuläppä lähes kiinni, poljin ylhäällä. Aiemmin ei ole ollut koskaan puristukset noin alhaalla yhdessäkään pytyssä. Venttiilit oikeissa välyksissä tässä 1. pytyssä, mitattu on. Ja sitten 1. pytyn tulpan kärki on sellainen kalkin valkea, kun ennen kaikki tulpat näytti samalta (kahvin ruskeita).
Onko mulla nyt menny kannentiiviste? Ja kun vielpä Felpro, ja vasta nyt niin, miten ihmeessä??
Vai miten haljennut mäntä tai katkenneet puristusrenkaat oireilisi?

Ja sitten kabiinin tulee kiihdytyksissä outu bensankatku, vaikkei mistään vuoda, ja lambda-arvot oli edelleen ok.
Saa esittää jatkokysymyksiä, jos jotain ei kuvaillut riittävästi

(lähinnä sillä haen varmuutta diagnoosille, että tiedän kannattaako alkaa edes tehdä tuohon päälle uutta kantta tai vaihdella pahvia)
E: Ei tee painetta tai kuplia paisariin, mutta hukka vettä ja vähän öljyäkin, joskin vettä on aina katoillu, kaikilla kokooonpainoilla joita tässä on ollu, joten oon syyttäny vaan paisaria vuotavaksi.