Onko 95 astetta normaalia? Lueskelin, että EGR:n tukkiminen saattaa aiheuttaa vikakoodia, mutta onko se juuri tuo po401? Lueskelulla nykimisen aiheuttaja voi olla lähes mikä vaan, mistä lähtisin liikkeelle?
kiitos ajastanne ja avustanne



 : Polttoainesuodatin, tulpan johdot, happianturit, kaasuläpän anturi, ECU:n lämpötila-anturi, TPS-anturi, ilmansuodatin, puolat ja puolanjohdot(onko näissä erillistä puolaa? tarkoitetaanko virranjakajaa?). Myös maf tutkittu ja imusarja, sekä tyhjäkäyntiventtiili puhdistettu. Sähkötkin oli jossain liikkeessä tarkistettu.
 : Polttoainesuodatin, tulpan johdot, happianturit, kaasuläpän anturi, ECU:n lämpötila-anturi, TPS-anturi, ilmansuodatin, puolat ja puolanjohdot(onko näissä erillistä puolaa? tarkoitetaanko virranjakajaa?). Myös maf tutkittu ja imusarja, sekä tyhjäkäyntiventtiili puhdistettu. Sähkötkin oli jossain liikkeessä tarkistettu.
 ECT=engine coolant temperature? Eli siis vaihdettu.
  ECT=engine coolant temperature? Eli siis vaihdettu.

 mutta ääni tulee aina tuolla kierrosalueella jossa läpät rupeaa liikkumaan
 mutta ääni tulee aina tuolla kierrosalueella jossa läpät rupeaa liikkumaan Mikähän ois tuo tosi sitten
   Mikähän ois tuo tosi sitten 

 . Ei muuta kun romut takaisin paikoilleen ja testamaan milloin läpät aukeaa. Aikalailla tasan 4000 kierroksessa. Läpät auki tunsin tuon tehopiikin jo paljon aikaisemmin. Tässä videolla https://www.youtube.com/watch?v=p3mY2tYR1TY jampalla valo indikoimassa läppien aukaisua. Näyttäisi aukeavan jo enne 3500. Aukeaakohan nuo aina samaan aikaan vai onko riippuvaista rasituksesta.
 . Ei muuta kun romut takaisin paikoilleen ja testamaan milloin läpät aukeaa. Aikalailla tasan 4000 kierroksessa. Läpät auki tunsin tuon tehopiikin jo paljon aikaisemmin. Tässä videolla https://www.youtube.com/watch?v=p3mY2tYR1TY jampalla valo indikoimassa läppien aukaisua. Näyttäisi aukeavan jo enne 3500. Aukeaakohan nuo aina samaan aikaan vai onko riippuvaista rasituksesta.Ei kyllä hajuakaan mistä se tuon tunnistaa.. Onko sulla egr tukittu omasta? omaan on laitettu peitelevy ja ei anna mitään vikakoodejaduratecman kirjoitti:Google kertoi, että aukeaa ilman rasitusta 4000 kierroksessa ja on siis riippuvainen rasituksesta koska aukeaa. Tietääkö joku mistä tuo haistelee rasitusta?


Lyhyesti: MAF anturi lukema ja ECUn SARCHG (moottorin iskutilavuus) parametrin kautta.duratecman kirjoitti:Google kertoi, että aukeaa ilman rasitusta 4000 kierroksessa ja on siis riippuvainen rasituksesta koska aukeaa. Tietääkö joku mistä tuo haistelee rasitusta?
 Nollasin ja uskottelin itselleni, että johtuu tulppaamisesta.
  Nollasin ja uskottelin itselleni, että johtuu tulppaamisesta. Eikös tuo 15 mm klappi vaijerissa ole ihan normaalia, eihän sen ihan viulun kieli tarvitse olla kun säätää vain läpät auki tai kiinni?
  Eikös tuo 15 mm klappi vaijerissa ole ihan normaalia, eihän sen ihan viulun kieli tarvitse olla kun säätää vain läpät auki tai kiinni? 
 perkl ku sais tallii tilaa niin vois huviksee purkaa itsekkin tuon boxin.. Tuolla pakkasessa laitto innostus on täys 0
  perkl ku sais tallii tilaa niin vois huviksee purkaa itsekkin tuon boxin.. Tuolla pakkasessa laitto innostus on täys 0  