Eli kytkin lipsuu mk1 escort turbo ohc.
Nyt kiinni moposportin sintteri ja 30%jäykempi asetelma oliko sffa vai mikä lie.
Mikä kävisi suht helposti ja pitäisi sen 400-500nm?
Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Monilapanen sulla on?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Alkaa olemaan vääntöä liikaa 215mm kytkimille jotka suoraan menee. Ei se Ap-ravingin asetelma oikein auttaisi(440mn kesti mutta nokan vaihdon jälkeen jo suli kytkin).
228mm asetelma teräs vp:llä tekisin.
mulla olis uus sre228mm asetelma tarpeettomana,+700nm merussa kestänyt sinttetillä
228mm asetelma teräs vp:llä tekisin.
mulla olis uus sre228mm asetelma tarpeettomana,+700nm merussa kestänyt sinttetillä
gti golo palloilija
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Eli ei taida tähän budjettiratkaisua olla.Hyvinhän tuo ap racing pitää jos noin paljon piti.
90 luvulla kun harrasteltiin niin vakio asetelma/sintterilevy kärsi ottaa kolmosella lähtöjä sutien eikä ollu moisia ongelmia.
Tuo sre olis kyllä hyvä 240mm tietty parempi.
90 luvulla kun harrasteltiin niin vakio asetelma/sintterilevy kärsi ottaa kolmosella lähtöjä sutien eikä ollu moisia ongelmia.
Tuo sre olis kyllä hyvä 240mm tietty parempi.
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Veikkaisin että renkaat on aikas paljon pitävämmäksi muuttunet nykyisin,jos vähänkään sporttisemmat kumit kyseessä. Kyllä mullakin ensimmäiset sierrat suti huomattavasti enemmän kuin nyt vaikka ei teoissa olla tiputtukaan yhtään pienemmälle
Kyllähän se 240mm parempi on mut jos T9, niin vaatii kopan sorvaamista isommaksi.

Kyllähän se 240mm parempi on mut jos T9, niin vaatii kopan sorvaamista isommaksi.
gti golo palloilija