No..menin motonettiin ja hommasin takajarruihin kokonaan uudet setit..sylinterit, kengät ja nippeli/jousisarjat. Rummut ovat edelleen alkuperäiset.
Vaihdoin osat ja neste alkoi pysyä sisällä ja ilmaus onnistui mukavasti. Menin rinta rottingilla katsastamaan uudelleen, mutta taas: HYLÄTTY. Tällä kertaa sama syy, mutta TOISIN PÄIN. Eli ensimmäisellä kerralla oikea takajarru oli ollut heikompi, nyt vasen.
Avasin jarrut uudelleen ja oikea puoli, joka oli siis vahvempi puoli näytti kaikin puolin hyvältä. Täysin uuden näköiset osat jne..kengissäkään ei näkynyt juuri kuluman jälkea. Vasen puoli, eli siis heikompi puoli sen sijaan oli likaisempi ja kengissä oli kulumisen jälkeä. Lika näytti siis olevan kulunutta kulutuspintaa.
Koitin vielä säätää jarrut siten, että löysäsin käsijarrun täysin ja pumppasin jarruilla liinat liki, jolloin automaattisäädön pitäisi käsittääkseni asettaa kengät oikealle etäisyydelle. Tämän jälkee kiristin käsijarrun kaapelin omasta mielestäni sopivaksi. Edelleen sama tulos..vasen jarru on selvästi tehottomampi ja menee lukkoon myöhemmin.
Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa? Miten rumpujarruja voi vielä säätää? Nyt ovat hyvät neuvot kalliit, koska olisi mukava päästä huristelemaan katsastetulla punaisella paholaisella
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)