Eli alan viikonloppuna tuota -96 escortin (1.8i 16v zetec 115hp) konetta irrottaan ja vaihtokoneen myyjä laitto äsken tämmöstä sähköpostia:
"Jos alustavasti purat omaa eskorttiasi, niin älä irroita vetoakseleita niin, että ne ovat yhtäaikaa irti vaihdelaatikosta.
Minä en asiasta mitään ymmärrä, mutta vanhempi poikani sanoi, että vaihteistosta lähtee jokin ratas irti, jos molemmat vetarit on vedettynä pois pailkoiltaan...sitten tulee kai isompi härdelli."
Eli mitä toi mahtaa tarkottaa? Olis hyvä tietää ennenkun mokaan..

Toisessa viestissä kertoi, että oli joutunut katkaseen repsikan puoleisen vetarin, kun ei ollut auennut millään työkalulla keskimutteri eli molemmat vetarit tulevat koneen mukana ja toisen vetarin joutuu vaihtaan katkasun vuoksi(tämä kaikki siis vaihtomoottorissa)
Viisaammilta neuvoo kiitos! Mitä tehdä ja mitä noiden vetarien irrottamisien kanssa...??