Moro
Tietääkö kukaan minkälainen homma olisi vaihtaa 1.6 kaasari CVH-koneeseen ruiskua? Ihan vaan että olisiko kohtuu bolttis vai onko kannessa eroja riippuen millätavalla bensaa koneeseen singotaan? Olisi tarkoitus jos saisi muutaman hevosen lisää tällä ja olisi vähän enemmän käyttöystävällisempi. Autohan on -89 MK4 Escortti.
Kaasari 1.6 CVH: Ruiskuswappi?
Re: Kaasari 1.6 CVH: Ruiskuswappi?
Mekaaninen k-jet on bolt on. Sähköisen efin imusarja on vähän näpärällä kaasarikannessa, mutta on jokku saanu sen pitämäänkin.
Hommaa siinä on kuitenkin sen verran, että kannattaa jo harkita zetecin asennusta. Sillä sais käyttöystävällisyyttä, ja tehoakin enemmän kuin ruisku-cvh:lla
Hommaa siinä on kuitenkin sen verran, että kannattaa jo harkita zetecin asennusta. Sillä sais käyttöystävällisyyttä, ja tehoakin enemmän kuin ruisku-cvh:lla
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala