2.0 OHC Venttiilien säätömutterit
2.0 OHC Venttiilien säätömutterit
Elikkä jostain syystä pakopuolella olevat mutterit eli ne mistä imupuolta säädetään, tykkäävät aueta alle tunnin ajon jälkeen ja taas saa kaivaa rakotulkkia ja avaimia. Turbovehje siis kyseessä ja noin 1,5bar ahtopainetta jos jotenkin vaikuttaa asiaan.
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Re: 2.0 OHC Venttiilien säätömutterit
Onkohan ne säätötolpat kuinka syvällä kannessa?
Pitäis vähintään olla sen lukitusmutterin paksuuden verran.
Pitäis vähintään olla sen lukitusmutterin paksuuden verran.
Re: 2.0 OHC Venttiilien säätömutterit
On ne vähintään sen verta. Mites kun voikos liian heikko jousipaine olla syy jos kierroksilla ei jousi olekkaan niin hyvin mukana ja sillon pomppaa seuraaja vierelle? Se ei toki selitä miksi ne lukitusmutterit löystyy...