SME-105 koodillisen ECUn kun bongaat ja 1.8l zetecistä niin ei ole PATSia ja on EDIS4 piiri sisässä...
Varoivaisesti lupaan että sama Pinoutti jopa
Koodi: Valitse kaikki
BEAU ##### 94FB-12A650-BB SME-105 Escort/Orion 1.8 Zetec 105PS 94-96
BUFF ##### 94FB-12A650-BC SME-105 Escort/Orion/Fiesta 1.8 Zetec 105PS 94-98
Nuo näin alkuun..
ENVY koodillinen omassakin on ja ohjelman muokkauksilla ajelin.. kokeilin 1.8l MAFfia.. ihan hirvee oli vakio ENVY:n arvoilla yrittää.. tais myös antaa MAF vikakoodin liian pienestä jännitteestä.

P.S. Niin joo käytit 1.6l MAFfia.. miltein hyvä.. mutta uskon että siitä loppuu äkkiä mittausalue kun tosissaan 1.8l ja 2.0l MAF menee kaksi kertaa pidemmälle.
Suuttimen kootkin myös arvaat jo..
'Injector High Slope' (aka AHISL)
'Injector Low Slope' (aka ALOSL)
'Injector Breakpoint' (aka FN389)
'Injector Offset vs Voltage' (aka FN367)
'Cranking Fuel PW vs ECT' (aka FN348)
Parametri arvot vähintään pielessä lukuunottamatta bensakarttoja.. Injector Timing Table taitaapi olla sama zeteceissä ulkomuistista... Fordin insinöörit vain pastesivat sen täyteen samaa arvoa lukuunottamatta joitain poikkeus ECUja joissa pientä vaihtelevuutta. Cosworth Escortissa ainoastaan täydessä käytössä.
Ehkä ainut kirkas puoli joillekkin ENVY ecussa että kierrosten rajoittaja korkealla (ON - 7050RPM.. OFF - 7000RPM) kun noissa 1.8l ja 2.0l se tais olla 6600RPM..