Tuossa on jonkun kuukauden toiminut töikulkuneuvona tuollainen '87 Escort, 1.3l työntötankokoneella eli se on vissiin Valencia malliltaan. Muutaman tämän foorumin prokkiksen innoittamana olen kaavaillut istuttavani Escon konehuoneeseen Zetec tekniikan, yksi 1.8 koneella oleva MK V elintenluovuttaja olisikin jo tiedossa.
Vaan sen saaminen lailliseksi onkin suuri kysymysmerkki, herra katsastusylijumalakaan ei osannut sanoa aiheeseen juuta ei jaata, kun kolmea pohjan reikää kävin ruma viikkositten esittelemässä.

Eli mitä kaikkia muutoksia moinen operaatio vaatisi, että se kelpaisi leimalle. Pitääkö sinne alkaa rustaamaan jotain RS Turbon vermeitä ympäri autoa vai piisaako pelkkä katalysaattorin lisäys ja jarrujen vaihto elintenluovuttajasta? Ei jaksaisi alkaa vuoden välein jumppaamaan vakiotekniikkaa kiinni pariksi päiväksi.
Talven aikana moinen operatsuuni olisi ajatus toteuttaa, jahka suuret kysymykset saadaan selville.