Focus RS Mk3
Focus RS Mk3
Mulle ja varmaan monelle muullekin tuli yllärinä, että se on sittenkin nelivetoinen. Tästä on
varmaan moni ostaja iloinen. Voi kiihtyäkin aika napakasti!
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... ver-318bhp
http://www.topgearsuomi.fi/content/raju ... ocus-rslla
http://www.evo.co.uk/ford/focus-rs/1513 ... g-and-more
varmaan moni ostaja iloinen. Voi kiihtyäkin aika napakasti!
http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus ... ver-318bhp
http://www.topgearsuomi.fi/content/raju ... ocus-rslla
http://www.evo.co.uk/ford/focus-rs/1513 ... g-and-more
Fiesta ST-Line 155hp MHEV 2022
ex Fiesta ST-Line 140hp 2018
ex Focus Titanium Duratec 1.8 2009
ex Focus 1.8 2000
ex Fiesta ST-Line 140hp 2018
ex Focus Titanium Duratec 1.8 2009
ex Focus 1.8 2000
Re: Focus RS Mk3
silloin kun edellinen RS esiteltiin olin mukana tuon toisen Ford-kerhon
keskustelussa, jossa aika monikin suri suurestikin että edellinen malli
oli vain etuvetoinen ja jos se olisi ollut nelivetoinen niin ostajia olisi
ollut hyvinkin paljon.
toivottavasti säästivät rahansa jotta nythän sitten nelivatoista saa.
toivottavasti hinta on suht´koht ok niin varmaan ostajiakin löytyy.
teho määrä on kyllä riittävä luulisin
keskustelussa, jossa aika monikin suri suurestikin että edellinen malli
oli vain etuvetoinen ja jos se olisi ollut nelivetoinen niin ostajia olisi
ollut hyvinkin paljon.
toivottavasti säästivät rahansa jotta nythän sitten nelivatoista saa.
toivottavasti hinta on suht´koht ok niin varmaan ostajiakin löytyy.
teho määrä on kyllä riittävä luulisin
Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Re: Focus RS Mk3
Katsotaan miten tuo käytännössä toimii, sitten kun se tulee...ainakin vaikuttaa hyvältä. Voi olla, että juuri kun tuon ST:n ehtii kokonaisuudessaan muokata mieleisekseen tässä odotellessa, niin tuleekin eteen vaihto mk3 RS:ään.
Focus ST "Mandariini"
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford
Re: Focus RS Mk3
sehän on kiva, on aina mukava katsella oikeita RS:ä, ei niitä ole koskaan liikaa....
Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Re: Focus RS Mk3
Hienoa, että tuohon tuli neliveto. Tuosta kun tekisivät farmarimallin, niin sehän toimisi myös perheautona. Valitettavasti farkkua ei ole tietojen mukaan luvassa.
Fiesta ST 2019
Re: Focus RS Mk3
On sen verran kiinnostava auto, että piti ihan sen takia rekisteröityä
Fordi mies oon ollut jo pitemmän aikaa ja viime vuonna rupesin jo odottelemaan, että nelivetoiset mondeot tulee myyntiin, no taidankin ruveta odottelemaan tätä vaikka hintalappu onkin ihan eri kymmenluvulta.
Fordi mies oon ollut jo pitemmän aikaa ja viime vuonna rupesin jo odottelemaan, että nelivetoiset mondeot tulee myyntiin, no taidankin ruveta odottelemaan tätä vaikka hintalappu onkin ihan eri kymmenluvulta.
Ford Focus Wagon Titanium 1.6 Ecoboost -12
Re: Focus RS Mk3
Minulla oli tarkoitus hankkia RS500 focus, mutta se saa nyt jäädä ja katsotaan tämä uusi kortti sitten.
Re: Focus RS Mk3
Onkohan tuo neliveto sitten sitä Audeistakin tuttua Torsen-paskaa? Muutenhan tuo olisi kyllä ihan menevä peli, jos tuommoisia summia pystyisi autoon ikinä sijoittamaan
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Focus RS Mk3
Tuolla on selitetty RS:n nelivetotekniikkaa, tosin englannin kielellä.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: Focus RS Mk3
Vähän valjuksi jäi omaan makuun tuo muotoilu edellisiin rs:iin verrattuna, ja herran jestas tuo musta muovi palkki on ruma tuossa puskurin paraati paikalla.
Avaatko hieman mikä sinusta torsenissa on niin huonoa?duckworth kirjoitti:Onkohan tuo neliveto sitten sitä Audeistakin tuttua Torsen-paskaa? Muutenhan tuo olisi kyllä ihan menevä peli, jos tuommoisia summia pystyisi autoon ikinä sijoittamaan
Ex. Fiesta Titanium A6
Nykyinen Fiesta Vignale A6
Nykyinen Fiesta Vignale A6
Re: Focus RS Mk3
Heti alkuun myönnän etten ole nelivedoilla itse ajanut, mutta ainakin koeajajat valittavat aina tuota väännönaistivaa lukkoa, ei ole kovinkaan leikkisä ajaa ja autoa on vaikea saada vaikkapa sivuluisuun, kun voima pyrkii aina siirtymään pois sutivalta pyörältä/akselilta. Eikö tällaiset autot kuitenkin ole tehty hauskan pitoon, eikä helppoon ja ylelliseen kruisailuun...? Muutenhan on sama ostaa sitten AudiBoosteri kirjoitti: Avaatko hieman mikä sinusta torsenissa on niin huonoa?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Focus RS Mk3
Tuosta,kun 6minuutin kohdalta katsot, jos et jaksa koko videota kytätä niin näet hieman miten sitä focusta voi pyörittää, kun on ammattimies puikoissa.
https://www.youtube.com/watch?v=eQdhcPovd1E
https://www.youtube.com/watch?v=eQdhcPovd1E
Re: Focus RS Mk3
Niin ja siis toi nelivetohan on ihan eri tekniikkaa kuin se mistä on jauhettu mielipidepalstoilla...
Oma veikkaukseni on, että hienojen sanojen takana piilee ST:stä tuttu torque vectoring siirrettynä taka-akselillekin. Eli jarruilla jarrutellaan voima sille halutulle toiselle puolen akselilla, kun edessä onkin jo sitten LSD-lukko. Neliveto-toteutus jossa yhdistyy aikaisemmat hyväksi koetut tekniikat kahdella akselilla. Quaifen lukko eteen, jarruvoimainen torque vectoring taakse ja kaveriksi sitten vielä muuttuva perävälitys kardaanille vai miten se pitäis hienosti sanoa?
Rumissa muoviosissa on se hieno puoli, että ne saa pois. Tuo muovikeula taitaa olla lähinnä rekisterikilven pidin, kun ST-mallin ritilät on otettu pois tieltä. Äkkiäkös siihen tuunaa hienomman. Omia silmiäni rasittaa nuo sumarien muotoilut...
Oma veikkaukseni on, että hienojen sanojen takana piilee ST:stä tuttu torque vectoring siirrettynä taka-akselillekin. Eli jarruilla jarrutellaan voima sille halutulle toiselle puolen akselilla, kun edessä onkin jo sitten LSD-lukko. Neliveto-toteutus jossa yhdistyy aikaisemmat hyväksi koetut tekniikat kahdella akselilla. Quaifen lukko eteen, jarruvoimainen torque vectoring taakse ja kaveriksi sitten vielä muuttuva perävälitys kardaanille vai miten se pitäis hienosti sanoa?
Rumissa muoviosissa on se hieno puoli, että ne saa pois. Tuo muovikeula taitaa olla lähinnä rekisterikilven pidin, kun ST-mallin ritilät on otettu pois tieltä. Äkkiäkös siihen tuunaa hienomman. Omia silmiäni rasittaa nuo sumarien muotoilut...
Focus ST "Mandariini"
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford