Jaa syylärin vaihto? No, ensin auot letkujen klemmarit, ala- ja ylävesiletkut ja se paisuntasäiliöltä tuleva. Myös flektintunnelin muovit joudut irroittamaan. Itse syyläri täytyy pudottaa pois alakautta (itse en nähnyt muuta ratkaisua), joten pohjapanssari täytyy ottaa pois, se taisi olla kahdella pultilla etupalkissa ja kahdella kumpaankin runkoaisaan kiinni, nämä runkoaisanpultit joutuu usein avaamaan rälläkällä

Kun panssari on poissa tieltä, avaat ne syylärin päädyissa olevat pitkät pultit, joissa ne kumilimput ja luonnollisesti syylärin ylemmät kiinnikkeet. Takaisin asennus käänteisessä järjestyksessä, tosin ne syylärin päätyjen pultit kannattaa kiriä varovasti, ettei halkea ne päädyt kannakkeen alta.
Nesteet takasin järjestelmään, ja korkki auki käytellen sekä nestettä lisäillen, ettei tule ilmavaivoja.. siis autoon

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER