Saa kahta eri mallia, lyhyempää ja pidempää, toinen n.75mm ja toinen n. 125mm pitkä, kumpikin käy kyseiseen myllyyn..mitä eroa näillä? sama kierre kuitenkin.
Toinen kyssäri, 4,1l todellinen öljytäyttömäärä öljynvaihdossa?
-01 1.6l focus öljynsuodin
Re: -01 1.6l focus öljynsuodin
Ei noissa käsittääkseni muuta eroa ole kuin tuo pituus ja pieni ero hinnassa. Yleisesti tuntuu, että Fordilla ollaan siirrytty tuohon lyhyenpään vähitellen. Pitemmässä on tietenkin vähän enemmän suodatuskapasiteettia. Itse ainakin olen Focuksessa käyttänyt pitempää; FoMoCo originaalisuodatin on myös ainakin ennen ollut pitempää mallia.
Itse muistan 4,25 litraa ja kyllä, se on todellinen täyttömäärä, sis. suodattimen. Olisko 4,1 annettu sille lyhyemmälle suodattimelle?
Itse muistan 4,25 litraa ja kyllä, se on todellinen täyttömäärä, sis. suodattimen. Olisko 4,1 annettu sille lyhyemmälle suodattimelle?
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: -01 1.6l focus öljynsuodin
Itse oon kans käyttänyt tuota FoMoCon Motonetista saatavaa suodatinta, pitkää mallia siis. Aikoinaan huollossa oli kerran laitettu tarvikemerkkinen matalampi malli, toimi silläkin
4,25 litraa olen myöskin minä ölppää koneeseen törkännyt pitkän suodattimen kanssa.

4,25 litraa olen myöskin minä ölppää koneeseen törkännyt pitkän suodattimen kanssa.
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001