tuplakupla kirjoitti:Jaahas, Mapcosta ei kovin mairittelevia arvioita löytynyt tuotemerkkinä netistä... kyselin takuuta ja sanottiin että kaksi vuotta edellyttäen että osan laittaa paikalleen autokorjaamo.
Budjetti on tiukka mutta mietityttää pitääkö silti tilata se SKF. Satasen luokkaa näyttää olevan halvimmillaan eli hintaeroa vajaa puolet tuohon Mapcoon, mitään kiinalaisia en nyt laita.
Mulla on ollut viimeiset 100000 km Mapco-takapyörän laakeri oikealla takana, ostettu Motonetista. Ihan hyvä vieläkin.
Noista kontaktisprayhommista vielä: Ne on hyviä ja välttämättömiä näissä anturihirviöissä. Mutta niitä kannattaa käyttää ohjeiden mukaan: Käytä
virrattoman virtapiirin osiin ja anna
kuivua kunnolla.
Esimerkkejä hosumisesta: Olin muinoin oikein kontaktispraynisti ensimmäisen anturihirviöni (Dodge RamVan B250 '89) kanssa. Rassasin töpseleitä vähän väliä ja kerran loppusyksystä generoin vian: ruuttasin peeäräffää tökkeleihin ja laitoin ne liian aikaisin kiinni. Seurauksena hinauskeikka seuraavana aamuna, auto päiväksi korjaamolla. Epäilyksenä benspumppu. Höpöhöpö, vika oli omassa päässä.
Toinen esimerkki on taas sen Granadan vetokoukun sähköt: takavalot oli mallia toimii-ei toimi. Epäilyksen kohteena vetokoukun sähköt. Ruuuttaus peeäräffää vetokoukun töpseliin ja kas; oikean etuparkin kohdalta nousi savu. Opetus: irroita akun miinuskenkä ennen.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support
Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein
Speedhunter