Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nyt menee haasteelliseks, ohjauspyörä vatkaa 80kmh-> yli sataa ei viitti ees ajaa ku tärisee koko etupää, vaihdettu jarrulevyt, palat, alatukivarren puslat, puslat tukivarren ja korin väliin. Nivelis ei kotiolois testattuna tunnu väljää,renkaat tasapainotettu/vanteet tarkistettu.Vatkas enne puslien vaihtoo ja tehostui uusien jälkeen. Vinkkejä?
Joo sori.. auto on Sierra 2.0i DOHC -91. Täytyy varmaan fordilla käyttää josko jotain osaisivat sanoa.. kun en pyöränlaakereistakaan klappia löytänyt..tuntuu kuin joku olisi soikea..tms
Koitin tuossa Focuksen eturenkailla ja sama vatkaus.. nyt kyl paikallistin vasemmal puolel ihan olemattoman välyksen raidetangonpääs, täytyy ne vaihtaa ja katsoo sit taas uudestaan.
Kallistuksenvakaajan puslat, kaikki nivelet (alapallo,raidetanko jne.) jarrulevyt,vanteet/kumet ja viimeisenä kiero napa.
Siinä syyt mitkä aideuttaa "vatkausta".
mulla oli mun ex farkussa (sierra 92dohc) niin sama vika. alustan vaihto ja aurauskulmien säätö auttoi. ei tärissy vaikka ajoi 190km/h. toinen mikä saattaa olla olisko rattihieman väljä?
tumakirj kirjoitti:täytyy varmaan alusta sit vaihtaa.. No täytyy noi nivelet kattoo, ku menee katsastukseen ne varmaan huomaa jos on väljää.
ei kannata hätäillä, jos iskarit tuntuu pelittävän hyvin (ei hölly liikoja) ja jouset ei oo poikki niin ei se iskareista ja jousista silloin johdu. menee vaan rahat koiranpyllyyn ja vika säilyy. (siis jos se vika on jossain muualla, josta oon melko varma)
Niin ja ootko tarkastanut ettei pyörännavat oo kierossa ?
toi pyörän napa tsekkaus on kyl yks mikä on jääny kattomatta. kiitos vinkistä. Näkee ilmeisesti uudesta jarrulevystä jos meinaan pyöritettäessä heiluu sivusuunnassa..
tumakirj kirjoitti:toi pyörän napa tsekkaus on kyl yks mikä on jääny kattomatta. kiitos vinkistä. Näkee ilmeisesti uudesta jarrulevystä jos meinaan pyöritettäessä heiluu sivusuunnassa..
käytä ihan levy kokonaan irti niin näkee parhaiten sen kunnon.
eihän se oo kova homma irroittaa jarrusatulan kaks pulttia, niin ja tietysti ensin rengas