dohc hydr.nostimet
dohc hydr.nostimet
Onko siitä mitään suurempaa vahinkoa, vaikka ajaakin aivan hirveetä meteliä pitävillä nostimilla?
Nokat vissiin kuluu nopeammin?
Ja mistä kannattais hommata uudet?
motonetissä myydään kuulemma jotain viallisia..
Nokat vissiin kuluu nopeammin?
Ja mistä kannattais hommata uudet?
motonetissä myydään kuulemma jotain viallisia..
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.
Re: dohc hydr.nostimet
no oma mielipiteeni on et kaikki tekniikan osat alkuperäsinä, on ollu itelläni vähän kestävyys ongelmia noitten tarvike osien kanssa ja onhan fordin osilla 12kk takuuK.S. kirjoitti:Onko siitä mitään suurempaa vahinkoa, vaikka ajaakin aivan hirveetä meteliä pitävillä nostimilla?
Nokat vissiin kuluu nopeammin?
Ja mistä kannattais hommata uudet?
motonetissä myydään kuulemma jotain viallisia..

-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Zaarin kirjoitti:Nah, itse olen kilisytellyt menemään viimeiset 15tkm lätkättävillä nostimilla, kilisevällä ketjulla ja vuotavalla kannentiivisteella.Kyllä Foorti kestää jos on kestääkseen.
![]()
Remppa pitäisi tehdä, mutta kun ei ole rahaa teettää, itselläni kun ei ole paikkaa missä tehdä.
Remppa tuli jo tehtyä, kun kansi oli haljennu, eli kaikki muu onkin uutta paitsi nostajat.. ei tullu vaihettua niitä kun oli hirvee kiire saada auto kasaan... nopeestihan ne sinne vaihtaa..
Onko tietoa fordin hinnoista?
parisataa voisin tohon hommaan sijottaa, kun mukaan lasketaan ketjukiristin (30e) ja venakopantiiviste (15e)
Suurin syy nostajien nakutukselle on kuulemma se että on käytetty väärää öljyä, nostajat vaatis 0W-30/40 öljyä..
Muuten joutuu talvella käymään liian kauan kuivana, kun öljy on liian jäykkää (10w-)
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.
Ainoa hinta mitä Fordilta tiedän, on koko rempan hinta 1000 euroa, ketjuineen, tiivisteineen, töineen + muine romppeineen eli ei kai ne nostajat hirveän hintaisia ole.K.S. kirjoitti: Onko tietoa fordin hinnoista?
Suurin syy nostajien nakutukselle on kuulemma se että on käytetty väärää öljyä, nostajat vaatis 0W-30/40 öljyä..
Muuten joutuu talvella käymään liian kauan kuivana, kun öljy on liian jäykkää (10w-)
Tuosta öljyjutusta sen verran, että toissa päivänä kun tulin himaan, niin nakutus yltyi sietämättömäksi ja eilen kun lähdin liikenteeseen, niin öljyvalohan se kertoi karua kieltään mittatikun seurana. Hainpa sitten kannullisen Mobilin 5W-40:stä, juotin sitä pirssille sen verran että se oli tyytyväinen ja kas, kas, nakutus lakkasi toistaiseksi. Taitaa alkaa nakutus uudestaan, kun polttelee öljyä käydessään...
Jeps..Melwyn kirjoitti:Sepä se kun manuaalitkin eroaa toisistaan aivan liikaa. Mulla taas mondeon käyttöoppaassa mainitaan tuo 5W30...
Sae 10w-40 eka luku 10w- kertoo miten juoksevaa öljy on kylmänä, mitä pienempi luku, sitä notkeempaa.
Jälkimmäinen luku -40 kertoo miten jäykkää öljy on 100c lämpösenä, eli mitä suurempi luku sitä jäykempää on öljy lämpösenä.
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.