Mikähän se tämä E6EF-9F479-A1A on? Sytytysmoduuli?
Kun Sierrassa taas vanha vika päällä. Elikäs boksi ei ymmärrä "käynnistyä", kun kääntää
virrrat päälle. Siis 1,6i cvh kapistus.
Vaikuttaako yllämainittu siihen mitään.
Normaalisti kun kääntää virrat päälle,niin boksissa rapsahtaa ja kaasupoljin painuu ihan pikkuisen alas.
Sitten vain starttaus ja käynnissä.
Nyt vain ei niin tapahdu, ei ole tapahtunut viime perjantaista asti.
Virtalukon pohjaa kokeiltu toisella, ei apua. Boksin maadoitus?
Mikäs?
Re: Mikäs?
MAP - Manifold Air Pressure
MAFfin edeltäjä.
MAFfin edeltäjä.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Re: Mikäs?
Hmm siis boxissa napsahtaa ja kaasupoljin painuu?? no mulla samanmoinen Sierra eikä noin tapahdu?? mun mielestä silti auto toimii kyllä,jotain kuiteskin on erilaista kuin uutena tuossa autossa,mun mielestä ennen tyhjäkäynti oli kylmänä kova ja sitten tasaantui selvästi,nyt se ei tasaannu kovinkaan alas,kuiteskin jossain vaiheessa kun liikkeellä on tuntuu että auto ikäänkuin ökähtäis että ei sitten kierrokset aina riittäiskään nopeissa tilanteissa?
On tää kyllä ollu niin erikoinen peli että näille ei moni ymmärrä yhtää mitää,ite näissä pitää kaikki kattoa ja ettiä,edes kaasuvaijeria ei pysty täs maailmassa kukaan toimittamaan kun keväällä poikki meni! ite piti soveltaa joku toinen voortin vaijeri,mistä sekin sitten lie??
On muutes jännä kone tää Sierran 1,6 CVH kun on sekasin Escon CVH osia ja dohc Sierraakin mukana,ainakin ternarin koppa näyttäs olevan taas siitä,joo o aikamoinen kokomaateos heh!
Tuo kaasuun vastaamisen hitaus on ollu tässä autossa IHAN uudesta alkaen,että mikää raketti ei oo lähtemään ja talvellakin sladit tulee jälkikäteen.
On tää kyllä ollu niin erikoinen peli että näille ei moni ymmärrä yhtää mitää,ite näissä pitää kaikki kattoa ja ettiä,edes kaasuvaijeria ei pysty täs maailmassa kukaan toimittamaan kun keväällä poikki meni! ite piti soveltaa joku toinen voortin vaijeri,mistä sekin sitten lie??
On muutes jännä kone tää Sierran 1,6 CVH kun on sekasin Escon CVH osia ja dohc Sierraakin mukana,ainakin ternarin koppa näyttäs olevan taas siitä,joo o aikamoinen kokomaateos heh!
Tuo kaasuun vastaamisen hitaus on ollu tässä autossa IHAN uudesta alkaen,että mikää raketti ei oo lähtemään ja talvellakin sladit tulee jälkikäteen.