V6 imusarjat
V6 imusarjat
hain tuossa granadan 2.3-kutosen kotiin,ja purin kannet ja imusarjan irti..
ja jäin ihmettelemään kun keskimmäiset reiät on isommat kuin päädyissä..
mikähän siihen mahtaa olla syynä?
ei ole itte suurennetun näköisetkään..?
ja lyhin matkahan polttoaineella siihen on muutenkin eli luulis olevan just toisinpäin jos isompaa reikää johonkin pitää laittaa.
ja jäin ihmettelemään kun keskimmäiset reiät on isommat kuin päädyissä..
mikähän siihen mahtaa olla syynä?
ei ole itte suurennetun näköisetkään..?
ja lyhin matkahan polttoaineella siihen on muutenkin eli luulis olevan just toisinpäin jos isompaa reikää johonkin pitää laittaa.
ei sieltä mitään junia t...
- siipicossu
- Viestit: 169
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
- Viesti:
Mitä pienempi reikä sitä suurempi virtausnopeus verrattuna isompaan.lapazu kirjoitti: Näinkin voisi olla, mutta toisaalta poikkileikkauksen pinta-ala määrää virtauksen. Eli kaikki virtaava aine, kaasut, nesteet menevät ensin siitä mistä on helpoin mennä --> mitä isompi reikä, sitä mieluummin sisään.
Olisiko sitten moottorin työkierrolla jotain tekemistä asian kanssa? Onko keskimmäiset kanavat viimeisenä?
Olisiko sillä jotain tekemistä asian kanssa.
tuo kuullostikin jo järkeenkäyvältä..
ensi yönä saa nukutuksi
..
ja nyt pitäis päättää laitanko nuo imusarjan ja kannet 2-litraseen,vai laitankohan koko moottorin,alakerta näytti ihan hyvältä,mitä nyt joku on itse hoonannut jäljistä päätellen edellisen kerran,mutta toimintakuntonen kumminkin.
jaa..ei sitten taaskaan nukuta..
ensi yönä saa nukutuksi

ja nyt pitäis päättää laitanko nuo imusarjan ja kannet 2-litraseen,vai laitankohan koko moottorin,alakerta näytti ihan hyvältä,mitä nyt joku on itse hoonannut jäljistä päätellen edellisen kerran,mutta toimintakuntonen kumminkin.
jaa..ei sitten taaskaan nukuta..

ei sieltä mitään junia t...
otinpas 2-litrasen sarjan vierelle,ja siinä ne keskimmäiset on tosiaan pienemmän näköiset..??
ja irrotin kannetkin,oli kolmospytyn luota kansipahvi mennyt.
ja imusarjan tivarissa oli taemmissa vesireiissä vaan poranterän mentävät aukot,etupäästä koko reiän leveydeltä auki..
ja kun on uusi tiiviste hyllyssä niin sama juttu.
eikös ne kannata ottaa yhtä paljon auki sitten kun kasaa joskus takaisin?
vai mitä tuommoinen vaikuttaa vedenkiertoon ja jäähdytykseen?
onko takimmaiset imuaukot sitten liian kylmät?
eli toimiiko ne epätasapainossa kun seos on parempi 3 ja 6 pytyille
vai onko tuo vaan suunniteltu että saa myydä enemmän tiivisteitä
ja irrotin kannetkin,oli kolmospytyn luota kansipahvi mennyt.
ja imusarjan tivarissa oli taemmissa vesireiissä vaan poranterän mentävät aukot,etupäästä koko reiän leveydeltä auki..
ja kun on uusi tiiviste hyllyssä niin sama juttu.
eikös ne kannata ottaa yhtä paljon auki sitten kun kasaa joskus takaisin?
vai mitä tuommoinen vaikuttaa vedenkiertoon ja jäähdytykseen?
onko takimmaiset imuaukot sitten liian kylmät?
eli toimiiko ne epätasapainossa kun seos on parempi 3 ja 6 pytyille
vai onko tuo vaan suunniteltu että saa myydä enemmän tiivisteitä

ei sieltä mitään junia t...