Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voipi esim. valoihin tullessa jättää kierrokset huitelemaan korkealle joksikin aikaa. Tekohengitykseksi saattaa hetkeksi auttaa kunnollinen bensakylpy.
jallari kirjoitti:Voipi esim. valoihin tullessa jättää kierrokset huitelemaan korkealle joksikin aikaa. Tekohengitykseksi saattaa hetkeksi auttaa kunnollinen bensakylpy.
Eli puretaan osa irti ja huolellinen putsaus ja uitetaan esim bensassa tai muussa mukavassa että paskat irtoaa, yksi hyvä voisi olla jarruosien puhdistusaine mutta en sitten tiedä että onko sielä osia jotka ei kestä sitä (muovi, kumi yms) , on aika tujua tavaraa mutta kyllä lähtee pinttyneetkin paskat pois
kyllä zetecissäkin sellainen on ja itselläni aiheuttaa sen että kun painaa kykimen pohjaan ja antaa kierrosten laskea tyhjäkäynnille niin kierrokset käyvät n.500 ja sitten vasta nousevat oikealle kohdalleen.
Regu kirjoitti:kyllä zetecissäkin sellainen on ja itselläni aiheuttaa sen että kun painaa kykimen pohjaan ja antaa kierrosten laskea tyhjäkäynnille niin kierrokset käyvät n.500 ja sitten vasta nousevat oikealle kohdalleen.
Fordin liikkeessä hintana oli 60-70€. Meidän mondeo sammuilee tyhjäkäynnillä, ensin kierrokset soutelee 500-1500 väliä ja sitten sammuu kokonaan.. Ei tee tätä koko aikaa mutta esim. kerran kauppareissun aikana. Putsaus auttoi pariksi kuukaudeksi, nyt vika on tullu takas. Pitänee sittenkin ostaa uusi tyhjäkäyntiventtiili.
meillä ainakin seilas tyhjäkäynti ku lamda anturi oli paskana ja nykiminen loppu ku tulppas egr`än mut senjälkee käi kierrokset huutamaan 1500-2100 r/min ja pysähdyttyä laskee normaaliksi... siis vapaalla tai kytkin pohjassa... pitää varmaa kun innostuu ni tutkii sitä tyhjäkäynti venaa ja ilmamäärämittarin anturii ja puhdistaa vaikka kokeex... oon kirjotellu samasta aiheesta aieminki tonne muille osastoille!! auto o -95 1.8l mondeo zetekkii ps, kulutus on mielestäni liikaa eli noin 10l/100km matkassa vähän alle ja kaupungissa vähän yli...
zak69 kirjoitti:Pitäskö jonkun nyt selventää tyhjäkäyntimoottori/venttiili, eli onko yks ja sama? Kun tuo hintahaitari näyttää olevan topicissa 60-200 ekee
zak69 kirjoitti:Pitäskö jonkun nyt selventää tyhjäkäyntimoottori/venttiili, eli onko yks ja sama? Kun tuo hintahaitari näyttää olevan topicissa 60-200 ekee
Jaahas. Oma escortti tekee just tuota, että matalilla (alle 3000) kierroksilla ajaessa laittaa kytkimen pohjaan, ni kierrokset jää korkealle, tai joskus jopa nousee, ennenkuin laskevat normaaleiksi. Ärsyttävää ja hankaloittaa moottorijarrutusta, kun pitää ennakoida. Paikallaan kaasuttaessa tätä ei tapahdu, mutta silloin kierrosten laskiessa, menee kierrokset just johonkin 500, ennenkuin palaavat normaaliksi: ihan vähän alle 1000...
Joku tuloilma-antureista ainakin näyttää vaihdetulta... tai ei ainakaan alkuperäiseltä. Vielä kun jostain löytäisi konehuoneesta kuvan, ni voisi verrata