Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Escort MK6 1.6 Zetec
Vm. 2000
Mistä kannattaisi vikaa etsiä kun "tehot" on hukassa.. Ei vain jaksa vetää ja kiihdyttäessäkin miettii reilusti, kelistä riippuen kiihtyy välillä paremmin. Ilmastoinnin kun nakkaa päälle niin meno hyytyy vielä entisestään ja hyvä että jaksaa lähteä liikkeelle. Moottoritielle kiihdyttäessä saa huudattaa helvetisti että saa edes satasen vauhtia, vitosella on turha edes yrittää kiihdyttää 80km/h-->.
Ilmanpaine anturin yritin tuossa putsailla sisäkautta mutta pitänee varmaan nuo erikoistorxit saada päältä auki että saa kunnolla? Liittimen kun ottaa irti käyttäytyy ihan samalla tavalla auto.
Vm. 2000
Mistä kannattaisi vikaa etsiä kun "tehot" on hukassa.. Ei vain jaksa vetää ja kiihdyttäessäkin miettii reilusti, kelistä riippuen kiihtyy välillä paremmin. Ilmastoinnin kun nakkaa päälle niin meno hyytyy vielä entisestään ja hyvä että jaksaa lähteä liikkeelle. Moottoritielle kiihdyttäessä saa huudattaa helvetisti että saa edes satasen vauhtia, vitosella on turha edes yrittää kiihdyttää 80km/h-->.
Ilmanpaine anturin yritin tuossa putsailla sisäkautta mutta pitänee varmaan nuo erikoistorxit saada päältä auki että saa kunnolla? Liittimen kun ottaa irti käyttäytyy ihan samalla tavalla auto.
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Katti tukossa?
Pasi
Pasi
Fiestat:
2.0L-79 Zetec
1.1Ghia-11/77
1.3Ghia-6/77
1.3S-80
Muut
Escort XR3i RSTurbo Cab -86
VW Golf 1.4TSI -14
2.0L-79 Zetec
1.1Ghia-11/77
1.3Ghia-6/77
1.3S-80
Muut
Escort XR3i RSTurbo Cab -86
VW Golf 1.4TSI -14
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
En uskoisi kun näyttää olevan aika tuore.. Kenkääkin saanut tarpeeksi ja ajettu matka-ajoa vähän väliä..
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Vähän googlettelin niin voisiko vika olla lämpötila-anturissa? Nimittäin bensa haiskahtaa kuumana ja nimenomaan kylmemmällä kelillä tuntuu liikkuvan iloisemmin.
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Jos Katti ois tukossa niin kiihyttäessä kuulisit metallista räminää ja moottori lämpeää tavallista nopeammin.ramba kirjoitti:En uskoisi kun näyttää olevan aika tuore.. Kenkääkin saanut tarpeeksi ja ajettu matka-ajoa vähän väliä..
P.S. Se on MAF eli ilmamassa anturi ja niitä kutsutaan "Torx Turva" ja koko pitäisi olla T25 .

Jos vilkaiset että otat liittimen irti MAFfista niin onko vain 4 pinniä anturissa (= Yksi pinni puuttuu)? Tällöin on normi vanha. Jos on 5 pinninen niin sitten löytyy IAT(?) anturi samasta.
Jos löytyy led + vastus/12V valo tai yleismittari.. ja pätkä kuparia niin voit vilkutella vikakoodeja ulos tietystä liittimestä, joka on konehuoneessa.
Päivitys Toisin kuin tuossa ylhäällä väitin että T25 niin näyttääpi olevan T20 kun kävin ostaa uuden entisen kiinakuran tilalle kun halkes ja reiät oli näissä porattu ohi.
Viimeksi muokannut Xanthe_, 14 Elo 2014 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Tuo vikakoodien lukeminen MK6 Zetec Escortista kiinnostaisi minuakin.
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
TAP kirjoitti:Tuo vikakoodien lukeminen MK6 Zetec Escortista kiinnostaisi minuakin.

Löytyykö kuvan osoittamasta paikasta punahattuista liitintä? (X - merkitty kolmiomainen kolminapainen)
P.S. MK6 RS2000 Escortissa taisi olla ABS valoon kytketty ilmaisin valo, joka vilkuttaa.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Re: Escort MK6 1.6 Zetec puhti hukassa
Jos käytän tuon vikakoodien lukemisessa niin sieltä varmaan näkee missä vika on...