Löytyskö tämmöseen tämmöseen ajatuksia/ratkaisua
Muijan Ford Tourneoon(Bensa 1,8)vm 2003 Tehtiin venttiiliremppa pari viikkoo sitten. Ykkös sylinterin pakoventtili palanut..
Remontin jälkeen alko tosi ongelmat tyhjäkäynti humppaa ja auto pätkii.Venttilirempan jäkeen on vaihdettu puola,tulpat,johdot molemmat lambdat,ilmamassamittari,kampiakselin tunnistin,ajoitus tarkastettu 3 kertaa ok..puristukset ok...tänään kun oli tietokoneen nokassa niin antoi tyhjäkäynnillä sytytyskatkoksia 1 sylinterille mutta kun antaa kierroksia niin ei tule sytytyskatkoksia,,,ainoastaan tyhjäkäynnillä????Ainoa mitä vikaan viittaavaa on vielä vaihtamatta on kampiakseklin asentotunnistin tulee perjantaina...Auto toimi enneen venttiilirempppaan menoa moitteettomasti.Oisko ajatuksia????
Sytyskatkoksia
Re: Sytyskatkoksia
Tämä nyt on tosiaan vain ajatus; puristukset siis on OK. Onko venttiilinvälykset myös (ei kai tuossa enää hydraulisia nostimia ole?) OK? On tuossa levysäätö (Zetec-E)? Vai peräti Duratec HE kiinteillä nostajilla?
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: Sytyskatkoksia
Hydrailiset nostimet on joo..tänään käytettiin nokka-akselin tunnistimen johto irti...auto vaan kävi ei mitään vaikutusta.Eikö luulis että auto sammuu jos ton johdon ottaa irti???
Re: Sytyskatkoksia
En ole ihan varma, mutta eiköhän kone käy ilman tuota anturiakin, kun on käyntiin saatu.
Mutta silti - jumittava nostaja tai liian tiukka venttiili on yksi vaihtoehto sytytyskatkoksille, jos muuta ei löydy.
Mutta silti - jumittava nostaja tai liian tiukka venttiili on yksi vaihtoehto sytytyskatkoksille, jos muuta ei löydy.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex