Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pöh, ota emännän vispilä tai muu mikä on 2-3mm paksua kovaa ainetta ja katko se 4 suoraan osaan, taivuta hieman ja siitä, kaikki koloon samaan aikaan ja käännä keskeltä ulospäin, Muut hyvät touhuun ovat sukkapuikot ja naulat, fordilta maksaa muutaman euron nuo, tai ei ollenkaan jos irrotat pihassa, bilteman yleismalliset käy ja samoin motonetin...
Jheinonen kirjoitti:fordilta maksaa muutaman euron nuo, tai ei ollenkaan jos irrotat pihassa
Tai välttämättä eivät myy noita ollenkaan. Yhdestä nimeltämainitsemattomasta valtakunnallisesta Ford huoltoketjun toimipisteestä kun aikoinaan kyselin, niin eivät millään suostuneet luopumaan raudoista. "Varaa huoltoaika niin pojat irroittaa sun radion tosi nopsaan" ehdotettiin...
Pitäkää tunkkinne, minäkin irrotin sen rautanauloilla
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
tuomaz kirjoitti:
Tai välttämättä eivät myy noita ollenkaan. Yhdestä nimeltämainitsemattomasta valtakunnallisesta Ford huoltoketjun toimipisteestä kun aikoinaan kyselin, niin eivät millään suostuneet luopumaan raudoista. "Varaa huoltoaika niin pojat irroittaa sun radion tosi nopsaan" ehdotettiin...
Pitäkää tunkkinne, minäkin irrotin sen rautanauloilla
Juurikin noin, "turvallisuussyistä" ei Fordliikkeestä saa irroitusrautoja. Kyselin aikoinaan faceliftin (mondeo) radion irroitusrautoja ykköstien kummastakin päästä, siis Turusta ja Helsingin Pitäjänmäestä. Mutta kun meni Vehoon ostamaan Hondaradion "rapuveitset" niin johan ne sieltä mukaan lähti kassan kautta...
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Jaakko13 kirjoitti:sain raudat ja työnsin ne reikiin,mutta ei tapahtunut mitään.
radio on ja pysyy paikallaan...
ja toinen rauta jäi vielä jumiin
Laita niin, että se toinenkin jää jumiin. Niiden kuuluu naksahtaa sinne perille. Sitten vääntelehtimään niin irtoaa, ainakin irtosi ennen meillä. Raudat saa sitten irroitetusta radiosta irti.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Jaakko13 kirjoitti:Oliskohan mimmonen homma irrotta kaikki muovi systeemit siitä radion ympäriltä,ilmastoinnit ja muut.
Kyllä se lähtee niillä voortin asennusraudoilla jos ei lähde niin ei niiden muovien repiminen paljon auta ja helevetinmoinen homma.
Pitikös niitä rautoja kääntää ulos vai sisäänpäin, jokatapauksessa raudat pohjaan ja käänät niitä molempia sisään tai ulospäin ja vedät niillä radion ulos tulee varmasti?
Ellei joku ole liimannut sitä raadiota kehyksiin
Jaguar S-type
Jaguar XJR
Jaguar X-type 2.0D
EX Mondeo MK2 STW V6 GT Aut.
EX Mondeo MK2 HB 1.8 GLX R.I.P.
EX "annettu" parempaan kotiin Sierra -83 HB 1.6 GL
Viime viikolla kiskottiin samainen vekotus 97 Mondeosta kahdella parin millin kuusiokoloavaimella. Pitäisi lähteä virallisillakin laitteilla.
Eli radion oikean reunan rautoja kammetaan oikealle (pelkääjän puoli) ja vasemman reunan rautoja vasemmalle (kuljettajan puoli). Samalla täytyy myös vetää sitä radiohökötystä ulospäin sieltä kojelaudasta. Meillä kun ei ollut virallisia vehkeitä ja ne eivät lukittuneet ulosvetämistä varten, niin vetäminen suoritettiin ruuvimeisselillä varovasti radion etulevyn reunojen alta kampeamalla. Lähti kuin talkkari peltikatolta...