Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Joo eli uudet nostimet laitettiin nakutuksen takia. Nakutus paheni vain uusilla nostimilla.. uudestaan auki kaikki ja Tollane/tollaset (kuva) jäljet kaikissa pakopuolen nostinten kupeissa. (Kuvassa pahin, muita ei huomaa kuin koskettamalla) Mistä tälläinen voi johtua?
Viimeksi muokannut Blacksmith, 18 Kesä 2014 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tainnut alunperinkään johtua nostajista ääni, vaan öljynpaineen puutteesta? Ei taida öljy nousta ihan kanteen asti enää, eli olisko perinteinen vaiva, öljypumppu sökö tai pelkästään se rajoitinruuvi pyörinyt auki pumpusta. Ihmettelin muuten otsikkoa, enkä ymmärrä vieläkään.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Kuten yllä todettiin ja voit tarkastaa tuleeko öljy edes yläkertaan pyörittämällä ö.pumppua.
Käsin kun pyörittää, niin pitäisi suht helposti tulla öljyä.
Edit: Voitelitko nostimia edes öljyllä ennen paikalleen laittoa ? Näyttää siltä, että et...
Öljypaineet on kunnossa ja kyllä öljyä ylös pitäisi tulla ko venttiilikopankansikin vuos ja kyllä nostimet öljyssä makasivat ennen asennusta..(nostimet vaihtoi autokorjaamo) voisiko epäpuhtaudet aiheuttaa? vapaavirtaussuodatin?
Jotain paskaa tuossa välissä on ollut kun tuollaiset jäljet on tullu, mutta öljynpaineet on siis tarkastettu mittaamalla ja kanteen tulee joka nostimelle öljyä ?
nii ensit tie mite on tullu tollasta jälkee tuskin ihan kulumalla.. muissa kupeissa ei ollut raapuja mutta tunsi kuluneen kohdan sormella. Öljynpaineet mitattu ja oli hyvät, mutta mutta... nii uus vaihtokansi tulossa tohon nyt. koko homma lähti pienestä naputuksesta ja kaikki nostimet vaihettii jne..