Itsellä tällä hetkellä toinen tollainen menossa. Ei tosin pitkään ole ollut vielä eikä se ensimmäinenkään ollut kuin ehkä puolisen vuotta minulla.
En varsinaisi tyyppivikoja tiedä, mutta tässä jotain omia kokemuksia näiden kahden auton pohjalta:
-Mielestäni tosi hyvä ajettava ja koneesta tykkään myös paljon. Kohtuu virkeältä se tuntuu liikkumaan ja jaksaa hyvin vääntää matalillakin kierroksilla. Tosin jotenki tuntu että edellisessä yksilössä ei tuo kone ihan yhtä hyvin vääntäny, mutta yksilöitähän ne tämän ikäset autot jo onki.
-Ruostetta mulla ainakin ollut helmoissa ja takalokareissa.
-Puskurit noissa tuntuu olevan melkosta paperia, itse olen näihin kahteen autoon ostanut yhteensä kolme puskuria

(olivat rikki jo ostaessa)
-Molemmissa ollut ilmastoinnin kanssa ainakin satunnaisia ongelmia.
-Kuskin penkit ollu molemmissa enemmäin tai vähemmän huonoja. Tämä lienee ihan tyyppivika, että selkänojan tukiraudat ei kestä. Edellisessä purin verhoilua niin huomasin että siellä oli tukirauta ihan poikki ja oli ite korjailtu lattaraudalla. Tästä syystä selkänoja oli sit vinossa ja epätukeva. Nykysessä myös selkänoja vähän kallellaan niin epäilisin samaa ongelmaa.
Tuommosia kommentteja nyt ekana tuli mieleen. Oma mielipide autosta on että oikein mukava ajaa, mutta onhan noita vikoja ollut kyllä melko paljon näin japanilaisiin autoihin tottuneelle

Toki molemmat oli ostettaessa tyyliin nettiauton halvimpia, että onhan nuo saattanut olla huonolla pidollakin aikaisemmin.