Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joo elikkä tossa tuli vähä skapailtuu ni kakkos vaihteella kiihdytin rajottimelle niin sen jälkee alkoi sirinä/kalkatus? voisiko olla pakosarjantiiviste tai jotain sinne päin? öljykopan avasin ja katsoin että nostimet on kunnossa ja nokat on hyvässä kunnossa ei mitään kulumia tms.. voiko venttiili pitää niin kovaa ääntä? vedot on kyllä tallessa mutta ei viitsinyt sen enempää räkää antaa kun hirveää ääntä pitää?
on kyllä tullu kans huomattua että dokkilainen kilisee ja kalisee ihan omiaan välillä. en taida koskaan tottua ketjukoneen rallatukseen hiljaisen hihnan jälkeen mulla kerran tossa vikoilla liukkailla kun piti sooloilemaan ruveta niin alkoi tyhjäkäynnillä aski ulisemaan vapaalla. auto yön yli rauhassa ja nyt toiminut kuukauden ilman ääniä. ja välillä moottori pitää kiihdytyksissä kovempaa meteliä, välillä taas ei. Liekö jotain tekemistä sillä että puhallin kylmällä ----> päästää ilman virtaamaan suoraan moottoritilasta eli suora yhteys koneeseen ja kun kuumalla niin koneen äänet kuuluu hiljemmin sisään. Suurin huolenaihe mulla oli kaamea ulina motarilla ja kerkesin jo hanskatkin heittää tiskiin kunnes kävi ilmi että kattoikkuna raollaan ja sieltä ulisee ilma :DD on nää sierrat kyl oma juttunsa
Ford Sierra 2.0i DOHC 4x4 CLX 1991
ex: Honda Accord 2.0 kaasari CB3 1990
joo nää fordit on omaa lajiaan.. mutta tuosta sirinästä vielä että ekan kerran auto oli valohoidossa yön yli ja kiristin pakosarjan mutterit niin kolkatus/siritys loppu! mutta taas eilen kävi sirisemään, näiköhän venttiili jumissa tai pakosarjan tiiviste ihan loppu jo?