Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
auto sierra 2.0 tic ja lämmöt nousee nopeesti ylös kun ajelee lyhyitä pätkiä,jossa joutuu pysähteleen ja samoin paikoillaan käydessä.matka-ajossa ei ongelmaa.
seuraavia kokeiltu:ollut termari pois ja paikoillaan,vaihdettu cossun syyläri tavallisen tilalle flekteineen(flekti päällä pysyy jotenkin),cosan kansipahviin imusarjan puolelle tehty kannen vesikierrolle tarvittavat reijät(tätä luulin keväällä syyksi viime syksynä),uusi painesäiliön korkki hommattu,ilmaa ei tuntusi järjestelmässä olevan.tulikohan kaikki mainittua,no ainaki suurin osa
oisko mittarissa vikaa?
tai anturissa ..? ootko tarkistanu että nouseeko ihan todellisuudessa.
vai vaan mittarissa?
jos tuntuu että mittari pitää paikkansa niin uutta termaria taas..
kun kerran on jo noin paljon tehty..
ja onhan se termari oikein päin?
vesipumppu on vaihdettu 3tkm sitten edellisen omistajan toimesta ja olikin ihan uuden näkönen ja sit vielä et tää ongelma oli kans toisella alakerralla viime syksynä jolloin oli toinen pumppu.
tota ei oo tullu katottua mitä megaruutan mittari näyttää,voishan se oma näyttää perunoita ku kiekkamittarikin näyttää reilusti alakanttiin.täytyy heti huomenna katsoa se
mut edellisellä koneella kerran pääsi lievästi kiehahtaanki tuo,et kyllä siellä jotain oikein mätääkin melkeen on.
ihmetyttää vaan ku kohta kaikki on tullu ainaki kerran vaihdettua,mutta tuo ominaisuus se vaan säilyy.ainoo mikä ei oo vaihtunu on kansi,koska se on kansisetin tekemä ja tuntuu aika hyvältä.
sitä en tiedä,mut ei 3tkm mielestäni vielä paljoo oo ja tää on cossun alakerta,vaikka eihän se nyt sinällään mitään sano,mut on kyllä hyvillä osilla muuten tehty.
cossun kansipahvissa ku ei oo imusarjan puolella riittävästi niitä reikiä,niin sinne niitä tein.en varsinaisesti isontanu vaan tosiaan lisäsin reikiä.mallin sain sarlinin kallen lähettämästä kuvasta.
nesteitä oikee määrä ja sekotettu oikein,flektin anturin tietysti vois laittaa kylmemmän tai sitten ohjaisin sitä megaruutalla mieleisellä lämpötilalla päälle/pois,mutta sillä ei varsinaista ongelmaa poista.sitte se flekti vaan huutaa jatkuvasti nurkka-ajossa.
hmmm.... täytyy varmaan vielä tarkistella,ettei siellä sit kuitenki ilmakuplat kierrossa tappelis,vaikka ei se kyllä siltä näyttäis
taidan tulla vainoharhaseksi,mutta ku muu ei oo tähänkä auttanu ja kansi näköjään ruopastava irti niin kysäsempä nyt et voisko noita kansia olla erilaisilla jäähdytyskanavilla ja kaikki kannet ei kävi kaikkiin lohkoihin
aika villi ajatus,mut kansi tosiaan rupee oleen ainoo tuolla konehuoneessa mikä ei oo vaihtunu.tai voisko siinä olla otain vikaa...mitä?
...tana ostakaa hyvä sierra hyvillä palikoilla(paitsi kansi) ja papereilla!ei riitä aika värkätä
ei tuolla ny ajeta ku meni nokka-akseli heikkoon happeen,kuten tuossa toisessa "öljykanavat kanteen" kyselin,mut nyt vois sit tähänki samalla miettiä ratkasua.
en oikeen siihen jaksa uskoa kuitenkaan,et siellä ilma tappelis,ku sitä tuli niin monta kertaa letkuja puristeltua ja ohan tuossa ylävesiletkussa se alkuperänen ilmanpoistoletkukin joka menee paisuntasäiliöön.
oon ruvennu kääntyyn tuon kannen suuntaan,vaan en oo kyl keksiny mikä siellä semmosta tekis,ehkä joku tukos/tukoksia kanavissa tai jotain muuta.