No niin, koska helmat/kynnyskotelot on ruostunu vaan alaosastaan, niin ajettlin että käyttäisin 4-ovisen Sierran korjauspaloja, mutta onko noissa eroa 2d:hen muuten kuin yläpuolen osalta (joka ei haittaisi tässä tapauksessa)??
Jutun juju piilee siinä että, kun kysyin paikallisesta varaosaliikkeestä, niin viimeinen hinta kahdelle 2d kynnyskottelolle oli 100e... Ja vastaavasti kaikissa netin varaosakaupoissa hintaa jäisi kahdelle 4-ovisen helmalle (vasen ja oikea) n. 50-60e, ja esim. motonetissä myydään enää vaan 4d korjauspeltejä.
Sierran helma-/kynnyskotelo, erot 2d ja 4d?
Sierran helma-/kynnyskotelo, erot 2d ja 4d?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER