Noniin herätetäämpäs tämä henkiin:D Elikkä dokkilaista efi sirpaa kiinnostaisi turbotella ja tälläistä kombinaatiota olen ajatellut:
- sierran 2.0 doch efi lohko ja kansi (käykö siis uudemman scorpparin 16v kansi heittämällä ja kestääkö se sitten mitään?)
-skylinen rb25det koneen vakio hyrrä
-walbron pumppu
-megasquirt(tai muu vastaava)
-tee se itse pakosarja
-uudet vakio hilut koneen sisään
-puristusten laskeminen( löytyykö näihin mistään paksumpaa kannentiivistettä? Muita keinoja ps laskemiseen?)
-kannen palotilan "pyöristely" sitä kun tuolla aiemmin tarjottiin
-mahdollisimman kylmä termari
-nappiflekti
-suuttimet(mistä? Käykö esim cossusta?)
-cuuleri
-öljyn lauhdutin
Siinä tärkeimmät. Tarvitseeko muuta noin koneen puolelle? Jotain saattoi unohtuakkin. Eli jos 250 hp on tavoitteena niin onko järkevää palikkaa? Ja mitään osta ohc kommentteja en nyt kaipaa:D
Sitten muuta kysyttävää:
Ahtimen öljynkierron saa ilmeisesti ohc koneisiin myytävällä öljyn suotimen alle tulevalla "ryöstö" laipalla. Samat suotimet taitaa olla doch ja ohc?
Mikä loota? Kestääkö esim type 9?
Kestääkö perä vai pitääkö hommata cossusta?
Mitään erityistä huomioitavaa moottorin suhteen?
Onko tässä järkeä?
Ymmärrän että näitä ei kovin moni ole ruvennut virittelemään mutta arvostaisin jos joku asiasta oikeasti tietävä vastailisi.