Moro
Mitkä iskunvaimentimet olisi hyvät st200 farkku mondeoon taakse?
Orkkis tasonsäätöiskarit maksaa 750€kappale, eli ei tule kysymykseen.
Orkkis tavalliset v6 koneellisiin maksaa 260€/pari, nämä harkinnassa.
Tarvikkeena saa esim Sach Super touring iskarit 160€/pari. (väittivät ettei Sach:lla ole muita iskareita enää saatavissa)
Tarvikkeena Bilstein B4 152€/pari. (nää on orkkis iskareita vastaavat ilmeisesti)
Autossa h&r 40/20mm madaltavat jouset niin tekisi mieli saada jotkin hyvät iskarit kaveriksi.
Mitä suosittelette?
Mondeo st200 farkkuun iskarit
Re: Mondeo st200 farkkuun iskarit
Noiden jousien kavereina menee ihan tavalliset iskarit. Ei tarvi olla kalliit nivomatit.
Itellä oli st200:ssa konin sportit joka nurkassa juurikin h&r:n jousien kanssa.
Itellä oli st200:ssa konin sportit joka nurkassa juurikin h&r:n jousien kanssa.
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Re: Mondeo st200 farkkuun iskarit
Kyselin koneja mutta ei kuulemma konilta löydy taakse iskareita.hoopee kirjoitti:Noiden jousien kavereina menee ihan tavalliset iskarit. Ei tarvi olla kalliit nivomatit.
Itellä oli st200:ssa konin sportit joka nurkassa juurikin h&r:n jousien kanssa.
Mk1 mondeoon löytyis, mut ei mk2. Onko noissa korimalleis käytännös mitään eroja?
Re: Mondeo st200 farkkuun iskarit
Antaako se sopivuustieto korille versiota erikseen? MK1 ja Mk2 farkussa on käytetty ainakin samaa koriversiota BNP, en tiedä sitten onko siinä mikään niin oleellisesti muuttunut, mielestäni ei. Samaa olen joskus myös itse tutkiskellut kun on sopivuustaulukosta löytyny mk1 BNP, muttei mk2:sta mainintaa.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
Re: Mondeo st200 farkkuun iskarit
Ihan samat roippeet on mullaki. Etupää on tarpeettomanki kova, täytyis varmaan säätää. Takapää taas on vähän lötkö mun makuun, niitäkin kyllä voi säätää, mutta vaatii irrottamisen. No joo, ei voi kuitenkaan valittaa, hyvin on tiellä pysyny 8)hoopee kirjoitti:Noiden jousien kavereina menee ihan tavalliset iskarit. Ei tarvi olla kalliit nivomatit.
Itellä oli st200:ssa konin sportit joka nurkassa juurikin h&r:n jousien kanssa.
Re: Mondeo st200 farkkuun iskarit
Niin sporteissa ei ole kuin ulosvaimennuksen säätö, että eipäs ne säätämällä pahemmin jäykisty.laonovi kirjoitti: Ihan samat roippeet on mullaki. Etupää on tarpeettomanki kova, täytyis varmaan säätää. Takapää taas on vähän lötkö mun makuun, niitäkin kyllä voi säätää, mutta vaatii irrottamisen. No joo, ei voi kuitenkaan valittaa, hyvin on tiellä pysyny 8)
Omasta mielestä parhaiten toimi tehdassäädöillä vakiorengastuksella.
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Re: Mondeo st200 farkkuun iskarit
kurkkasin Enklannin ebay:n tarjontaa. siellä oli montaa lajia iskunvaimenninta, Boge, Kyb näin päälimmäisenä. oletko sieltä kurkannut tarjontaa? hinnat olivat melko inhimillisiä postitustenkin jälkeen.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i