
Kyseessä toi sigun vm. -84 riesa, ohc- koneella.
Tästä tulee mahdollisesti taas talviauto, joten auttakaa miestä (ylä)mäessä

(talvirenkaat täytyy toki päivittää


Puhallinkotelon pyrkiny kyllä putsaamaan kun sitä auki käytelly, vai mitä meinasit??emax kirjoitti:Kotelo täynnä lehtiä ja muuta maatuvaa. Sisäkiertoa ei ole.
Keskiräppänät kiinni juu, ja se vipu on ylimmässä asennossa. Alkaa vaan itseltä loppua ideat..yritäedes kirjoitti:Onhan sulla ne kojelaudan keskiräppänät kiinni-asennossa kun yrität saada ilmaa laseille? Ja sen vivun asennot on muistaakseni ylös-jaloille-ei mihinkään.
Sehän tässä onkin, että kun sitä ilmaa tulee kyllä laseihin, kabiini on lämmin, mutta lasit huurtuu.. Tuulilasi on ainoastaan kirkas, josko sekin reunoilta huurtuu myös. Tämä siis kostealla kelillä.REMMIAHDIN kirjoitti:Tuleehan ilmaa sieltä ja vain sieltä mihin sen säätää tulevaksi siitä vivusta, ettei ole se läppähomma särkynyt ja puhaltaa aina vaan lattialle vaikka laittaa ylös?
Kenno on uusi. Ja voitko tarkentaa miksi ilma ei pääse pois kabiinista...?Hannu kirjoitti:Lämppärin kenno vuotaa tai ilma ei pääse kajuutasta pois eli siitä tulee pullo.
Tähän suuntaan minäkin veikkaisin, paitsi uuden kennon tapauksesa jäljelle jää eli ilman poistuvuuden varmistaminen. Toinen tarkistuspaikka on se, ettei lattiamatto ole märkä / jäässä / lumessa. Ylimääräinen kosteus tiivistyy armotta laseihin vaikka olisi kuinka puhallus kunnossa. Jos matto on märkä, niin pahimmillaan tiedossa on pieni hitsauskierros.Hannu kirjoitti:Lämppärin kenno vuotaa tai ilma ei pääse kajuutasta pois eli siitä tulee pullo.
Lattiat/helmat/kynnyskotelot hitsattu viime keväänä, joten spotless. Mutta mitä tarkoitat ilman poistuvuuden varmistamisella?JyriN kirjoitti: Tähän suuntaan minäkin veikkaisin, paitsi uuden kennon tapauksesa jäljelle jää eli ilman poistuvuuden varmistaminen. Toinen tarkistuspaikka on se, ettei lattiamatto ole märkä / jäässä / lumessa. Ylimääräinen kosteus tiivistyy armotta laseihin vaikka olisi kuinka puhallus kunnossa. Jos matto on märkä, niin pahimmillaan tiedossa on pieni hitsauskierros.![]()
Onhan lasit puhtaat? Pölyinen lasi huurtuu puhdasta herkemmin.
Jep, yleensä perässä verhoilujen takana alhaalla molemmin puolin autoa. Niissä on vielä läppä estämässä ilman virtausta ulkoa sisälle. Oletko jo tarkistanut ettei matot ja niiden alla olevat äänieristeet ole märät niin kuin aiemmin jo ehdotettiin?ekkeri69 kirjoitti:jossain päin auton perää pitää olla reikä että pääsee puhaltimen työntämä ilma pihalle. jos sitä ei ole ei ilma kierrä autossa kunnolla ja lasit pysyy huurteessa.
On on. Takapuskurin takana sivuilla, molemminpuolin.Tessu kirjoitti:Ei ainakaa -91 Riesassa oo mitää aukkoja/läppiä missää takana mistä ilma poistuu kun ei siel oo mitää nreikiäkään ulkotilaan.
mun mielestä on samalla lailla kun mk4 Escossakin että etuovien karmin alaosassa on ritilä aukot sinne taakseppäin ja ilma poistuu sitte takakonttiin ja sieltä pois? Just sen syyksi olen itekki laittanu kun ainakin Escossa huurtuu lasit TOSI herkästi.
Muistan jostain lukeneenikin että sieltä se ilma kiertää,ainakin 2-ovisissa,neliovisissa onkin sitten toinen juttu vissiin ??
Onkohan siellä se propelli sitte joteskin väärin? muuta en nyt enää keksi kuin että on ollu AIKA märkä syksy/talvikin?