Eli jos autolla kiihdyttää yli 3000rpm niin vaihdetta vaihtaessa jättää kierrokset päälle ja saattaa jopa nousta. Mutta kun pysähtyy esim risteykseen niin kierrokset laskee normaalisti ja on ok! Todella merkillinen.
Jos ajan normaalisti enkä nosta kierroksia yli 3000 kiihdyttäessä niin auto toimii moitteettomasti! Mikä mahtaa olla vikana. Eli jotenkin ottaa itseensä tuosta kierroksien nostamisesta yli 3000rpm kiihdyttäessä.
Imusarjan läpät poistettu, egr se luiska sieltä sisältä poistettu kun teki sitä pientä nypytystä. Noin vuosi sitten. Ja kaikki toiminut sen jälkeen hyvin. Vika valo välillä syttyy juuri siitä egr venttiilistä mutta ei anna muuta koodia. Jos joku alipaineletku olisi irti niin eikö se nostaisi ihan vaan tyhjäkäyntikierroksiakin? Konehuoneessa tuntuu olevan päältäpäin kaikki hyvin. Kaasuläppä ok ja kaasuvaijeri ok! Kiitos etukäteen jos joku osaa auttaa! Ei viitsisi ihan ensimmäiseksi viedä autoa korjaamolle jos itse pystyisi tekemään tuolle vialle jotain...
