Kertokaahan tietämättömälle mistä johtuu mondeon tyhjäkäynnin seilaaminen 500-750 kierroksen välillä? Tai siis lähinnä jotain osviittaa mistä selitystä kannattaa etsiä, tarjoaa pistokkeesta vikakoodia P1311. Liittyykö kyseinen vikakoodi tulpattuun EGR-venttiiliin?
Ilmansuodatin vaihdettu, ilmamäärämittarikin on vaihdettu kun antoi aikaisemmin siihen liittyviä vikakoodeja, joita ei vaihdon jälkeen ole ilmaantunut.
Vuosimallia 1997 oleva automaatti mondeo.
1.8 Zetec ei osaa tyhjäkäyttäytyä!
Re: 1.8 Zetec ei osaa tyhjäkäyttäytyä!
P1311 Ionization misfire detection module - communication error Wiring, ionization misfire detection module
Jottain kommunikaatio vikaa tuon mukaa... onko johto kiinni?
Jottain kommunikaatio vikaa tuon mukaa... onko johto kiinni?
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Re: 1.8 Zetec ei osaa tyhjäkäyttäytyä!
En osaa vika koodistas kertoo mutta kerron oman elämäntarinani, mul on eskortis toi sama paska moottori.ja tyhjäkäynti kans eleli omaa elämäänsä monet on sanonu et tyhjäkäynti venttiili rikki on iha tyyppiviaks luokiteltava. Noh vaihdoon sen ja ny pysyy tyhjäkäynti mut nykii iha perkeleesti varsinki kylmänä ja ei oikee vastaa kierroksii, oon miettiny sitäki et oiskoha se tavallaa rikkonu jotain muuta autosta ku tuli joku 4000 tkm ajettuu silloin ku vika oli tosipaha. Eli tässä minun vastaukseni ja samalla kysymys aiheeseen liittyen