fiestan lohkolämmittimen läpivienti sisälle.

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
velluka

fiestan lohkolämmittimen läpivienti sisälle.

Viesti Kirjoittaja velluka »

Moikka

Juu on pikkasen hakusessa mistä laitan lohkolämmittimen sisätilajohdon. Pitäisi asentaa sisätilapistoke mut mulla men sormi heti kättelyssä kämmenen keskelle :shock:
Niin auto fiesta vuosmalli -98 1.25 mottorilla, no vähän olen koittanut etsii tietoo mitä kautta tuon kaapelin saisi vedettyä. Tuollainen juttu siis olisi tekeillä, niin että apua pikkasen kaipaisin mistäköhän tuon kaapelin oikeen tuonne sisätiloihin vedän. Reikäkö hattarin puolelle suoraan konepuolelle :?: vai löytyykö joku muu läpivienti !

(mulla ford / opel mitäkö ihminen enää muuta toivois)
velluka

Re: fiestan lohkolämmittimen läpivienti sisälle.

Kyllä ny vähän ihmetyttää, ei muuten mut otin hantarin lokasuojamuovin pois. Aattelin jospa sielt olisi tuo jokunnäköinen sisävienti paikka :cry: No arvaaka oliko.
No täytyy varmaan ottaa tuo kuskipuolimainen auki, jos vaikka siellä olisi joku reitti fieastan sisuksiin ..... Täytyypi viellä mennä tutkimaan jos jotain jäi huomamatta.
velluka

Re: fiestan lohkolämmittimen läpivienti sisälle.

Tämä menee yksin puheluksi, mut ei haittaa mä meinaan löysin reitin :lol: Siis oikee elikä pelkääjän etupyörä pois ja sitten lokasuojan muovihärpäke sen verran irti että tuo pissapojanpurkki näkyy. Pissapojan pohjantuntumassa menee sähköjohtohässäkkä sisään autoon sen kumisuojuksen väänsin syrjään ja painoin reijän äänieristysmattoon, se vähän tuotti työtä mutta lopulta sain lohkomämmittimen johjon sisälle ja toinen pää löytyi hansikaslokeron takaa, mistä sen sain sormilla vedettyä ales :P .... Tuo johto tulee konehuoneesta tuollaisen aukon läpi mikä löytyy fiestan molemmilta puolilta kuhan tuon muovisuojuksen ottaa pois niin sen huomaa. No pitäähän viellä tuo pistoke kiinittää, mut noin se ainaskin pystyy laittamaan .... kittiä kannatta laittaa tuohon reikään kun tuota muovisuojuksesta ei enää mitään hyötyä tuossa läpiviennissä ole.
Vastaa Viestiin