Kone pitäisi rakentaa uusiksi ettei jää jalkoihin, ja neuvoja kaivataan.
Lohko on 205, kestääkö kampura katukäytössä +400hv tehoilla (mistä tunnistaa onko sierran vai taunuksen kone?), vai pitääkö vaihtaa?
Männät/veivit cossusierrasta tai sitten wisecot ja teräsveivit.
Mikä kytkin/vauhtipyörä kannattaisi laittaa?
Onko suosituksia paikasta missä koneistaa kansi (jos tarvetta) ja tasapainottaa alakerta pkseudulla tai eteläsuomessa?
Onko is sierran imusarja/kaasuläppä kelvollinen, vai joku muu, ~500cc suuttimet imusarjaan kiinni?
Pakosarjan voi tietysti askarrella itse, mutta jos jostain löytyisi valmiina niin säästäisi vaivaa.
Entä mikä olisi sopiva nokka jos ~4000-7500rpm alueella vedot?
Ahtimeksi olen kaavaillut Holsetin HX35, varmaan sopiva?
Ohc 2.0 turboon neuvoja
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: 09 Helmi 2009 12:44
Re: Ohc 2.0 turboon neuvoja
Täältä löytyy kaikki, nopeemmin ja varmemmin
-> http://www.cosworthrsclub.com/
