focus tuulilasi
focus tuulilasi
mitä mahtaa maksaa -02 focuksen tuulilasin vaihto laseineen päivineen
Re: focus tuulilasi
Riippuu liikkeestä..ittellä Porvoossa Sierran hintahaarukka oli
halvin 180 ja kallein 264 euroa kolmen liikkeen hintahaarukkana.
halvin 180 ja kallein 264 euroa kolmen liikkeen hintahaarukkana.
ei sieltä mitään junia t...
joo ite kans porvoossa mikä ois paras..
No Porvoon lasista sain tuon halvimman tarjouksen.
Haikkoon lasista en oo edes kysynyt vielä,ja
en oo varma vaikuttiko tuohon hintaan se että
oon ollu tekemässä kaivuuhommia sille eli "vanha tuttu".
Fordilla oli hinta tuolla katossa myös..
Haikkoon lasista en oo edes kysynyt vielä,ja
en oo varma vaikuttiko tuohon hintaan se että
oon ollu tekemässä kaivuuhommia sille eli "vanha tuttu".
Fordilla oli hinta tuolla katossa myös..
ei sieltä mitään junia t...
Nostetaas tätäkin..
Onko kukaan uusinu lasia mk2 Focukseen? Paljonkohan lysti mahtaa maksaa töineen?
Tuli ostettua auto jossa on tuulilasi valmiiksi halki alareunasta eikä myyjä suostunu vaihdattamaan sitä vedoten vaihtoauton vikoihin..
Lasi ei ole lämmitettävää mallia joten ei varmaan mikään älyttömän kallis pieti?
Onko kukaan uusinu lasia mk2 Focukseen? Paljonkohan lysti mahtaa maksaa töineen?
Tuli ostettua auto jossa on tuulilasi valmiiksi halki alareunasta eikä myyjä suostunu vaihdattamaan sitä vedoten vaihtoauton vikoihin..

Lasi ei ole lämmitettävää mallia joten ei varmaan mikään älyttömän kallis pieti?
Fooril se maksaa 600-700e ja muualla melkeinpä missä vain niin 250e 2-värilasi
^ Eli ei siis kannata ottaa lasivakuutusta..
-
Mun Focuksessa(vm.06) meni tuulilasi myös uusiksi.
Hinta 380e vaihdettuna.Lasissa lämpölangat+sadetunnistin.
Hinta 380e vaihdettuna.Lasissa lämpölangat+sadetunnistin.
Ford Focus 1.6 VTC Ghia 2006
Ford Fiesta 1.6 Sport Silver 2011
Ford Fiesta 1.6 Sport Silver 2011
Kannattaa ja kannattaa:HMS77 kirjoitti:^ Eli ei siis kannata ottaa lasivakuutusta..
Pohjantähdessä hinta 33,90 euroa per vuosi. Tuulilasin hinta asennettuna merkkiliikkeessä (sadetunnistimet ja kaikki) 500e. Omavastuu 0 euroa (vaihto tai korjaus), ei bonusmenetystä, seisontakorvaus 2pvx36e mulla. Ei kannata mikäli rikkoo lasinsa harvemmin kuin kerran joka 14. vuosi.
Auto tosin Octavia II, mutta ei kai tuulilasissa ole suuria hintaeroja. Auto meni vaihtoon viime viikonloppuna, automyyjä ei meinannut ainakaan uskoa ensin.
-
Mites noi hinnat pkseudulla...missä halvin?
-
Sanokaapa mitä eroa 1 ja 2 värilasilla on focuksessa -04? tarkoittaako 1-väri ettei yläreunassa ole häikäisyväriä? vai
Miten mk2 focuksen eri varustetasot vaikuttavat tuohon tuulilasiin. Ghiassa ilmeisesti lämmitettävä mutta Trendissä ei ole? Mutta voiko Trendiin asentaa lämmitettävän tuulilasin? Onko siellä joku liitin valmiina johon vain tökätää tuulilasista tuleva piuha vai pitääkö olla sitten jo ihan oma nappulakin tuolle lämmitettävälle tuulilasille? Meinasin vaan kun on tuulilasin vaihto kenties kohta edessä.
Hyvähän se lämmitys olis saada päällekin, eli nappulalle on tarvetta. Jos liittimet piuhoille on valmiina, ne löytyvät tuulilasin alakulmien läheisyydestä.
Mondeo 130 tdci -02
Ja sitten kun nappula ja piuhat on löytyneet ja se lämmitettävä lasi paikallaan saa käväistä Ford-huollossa, jossa GEMmille kerrotaan, että meillä on nyt lämmitettävä tuulilasi.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
Kai sitten pyysit alennusta vaihtoautosta missä oli risa lasi?
Itte ainakin pyysin kun semmosta olin ostamassa,vai onko nykyjobbarit niin itteesä täynnä että luulevat että kaiki kotterot menee aina kaupaksi kun vaan päältä vahaa??
Itte ainakin pyysin kun semmosta olin ostamassa,vai onko nykyjobbarit niin itteesä täynnä että luulevat että kaiki kotterot menee aina kaupaksi kun vaan päältä vahaa??