Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkä sellanen homma on nyt meneillään että sierrasta on menny sököksi lamp failure indicator boksi ja sähkö ikkunat ei toimi ja keskuslukko jostaki syystä väsähti, kysymykseni kuuluu että onko sierran Ghia mallissa joku poksi jonka kautta menee virrat sähkö ikkunoille ja keskuslukoille ? Olen löytany sierrasta 3 ohjain yksikköä yks on ECU toinen on lamp failure indicator ja yks on täysi mysteeri siitä oli se lappuki häviny vuosien mittaan mistä ois varmaan saanu selville että mikä se on, oisko kellään hajua mikä tuo voisi olla ? niin ja auto on vuodelta 88.
Edit: Voisko olla että tuo yks boksi ois automaatti laatikolle ? Boksin liittimen tyvessä on merkinnät 827 131 AMP ja piirilevyssä on GSK 8723 / 17 VM PCB SS2 / 53870165-F, ois kiva saada tietää että mikä boksi toi on
Ford Sierra 2.8 V6 Efi vm.88 (käyttöauto)
Ford Sierra 1.8 TD (väliaikainen projekti)
Subaru Leone 1.8 4WD (projekti)
Kiitos tuosta oli apua ko tuollaista ei sierran matkassa aikoinaan tullu mutta nyt hoksasin uudenkin vian sierrasta kun laitan hätä vilkut päälle niin samaan aikaan kun se vilkuttaa hätä valoja niin se vilkuttaa samaan tahtii virtoja sumuvaloissa ja takalasin lämmittimen kytkimissä, onko tuossa perhana menny kosteutta sulakerasian pohjaan ko se on seisonu vuoden sillä aikaa ko olen ollut norjassa töissä ?!?
Ford Sierra 2.8 V6 Efi vm.88 (käyttöauto)
Ford Sierra 1.8 TD (väliaikainen projekti)
Subaru Leone 1.8 4WD (projekti)
Lähinnä vaan -90 luvun eskorttien tauti tuo sulakerasia, niissä kun on kaikkia kivoja tinauksia.
Maa häiriöiltä nyt kovasti kuullostais. En vaan enää muista varmasti että mistä ne maadoitukset löytyy. Molemmin puolin edes ja takana lamppujen lähellä, ja etu matkustajien jalkatilan ulkosivuissa olis muistikuva. Mutta voi olla että fiestan sähköt sekaa tällähetkellä päätä, ellei sitten ole samois kohdis..
Tinauksia?? missäs niissä semmosia on,aikas ihme jos viel sillo oli?
Mä oon kuullu et mk4Escoissa oli kontaktihäiriöitä niissä sulakepohjan sulake liuskoissa ja ne kun hitsaa ja kuumenee niin eipä pidä sulaketta enää kiinni ja johotkin lämpee,omassa hieman ollu jo sitä ongelmaa,mut aikas erikoista jos on viel -90 luvulla tinauksia,sehän on kuin -70 luvulla 100A Dassessa eheeh!
Eipä silti harvoin olen nähny TÄYSIN ehjää sulakepesää missään vanhassa laitteessa,paremminkin ne vois tehä mutta kun ne ei sitä halua
Tessu kirjoitti:Tinauksia?? missäs niissä semmosia on,aikas ihme jos viel sillo oli?
Mä oon kuullu et mk4Escoissa oli kontaktihäiriöitä niissä sulakepohjan sulake liuskoissa ja ne kun hitsaa ja kuumenee niin eipä pidä sulaketta enää kiinni ja johotkin lämpee,omassa hieman ollu jo sitä ongelmaa,mut aikas erikoista jos on viel -90 luvulla tinauksia,sehän on kuin -70 luvulla 100A Dassessa eheeh!
Eipä silti harvoin olen nähny TÄYSIN ehjää sulakepesää missään vanhassa laitteessa,paremminkin ne vois tehä mutta kun ne ei sitä halua
No joo ja samahana ne on takavaloisakin kun folioilla tekevät ja tinaavat,varmaan saa vanhempana juotella lankaa väliin ja kohta polttimoi´hin johdot kantoihin kiinni että pelaavat.
Synkkää on sähköpuoli nykyautoissa,niin kauan piirilevyt pelaa jos ei oo ylikuormaa eikä ylimenovastuksia ja ei pääse vettä tai halkee,on se kumma kun ei voi tehä iha nnormi takavalóaj joissa rehdit poltinkannat ja jotkui johtimet niille,no uudemmissahan on jo ledit että nehän ei virtaa ees vie.
Aikamoista räpellystä on muute tää uustekniikka kaikissa laitteissa mitä oon nähny,pesään kun heittää niin kaksruuvii jää palamatta heeh!