Latauksen tarkastus.

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
anon
Viestit: 677
Liittynyt: 21 Marras 2006 22:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja anon »

Onneksi ei siihen laturiremppa vaiheeseen asti ehtinyt.Peruutus hoitui ihmeen sujuvasti, tänään tuli myyjältä ilmoitus , että tilaus on peruttu ja rahat tulevat tililleni.
Mondeo -09 2.5T
:ford:
Tessu
Viestit: 1750
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja Tessu »

itte nään jokavehkeessä etä lataako ja mitä kun on voltti ja joissakin vanhemmissa viel ampeerimitari taulussa,ei tarvii arpoo
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Hannu kirjoitti:Huh huh, jutut senkuin "paranee"... Latausjännitteestähän tämä lähti ja nyt olet sekoittanut mukaan jo paristot
No mä kyllä ymmärsin että kyseessä oli yleismittarin paristo joka ehtynyt ja mittari näytti omiaan..

Eli just se mitä epäilin tuolla jo aijemmin ,-)
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Tessu
Viestit: 1750
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Joo ja ne digimittarit muutenkin pomppii miten attuu jollei ole laadukas semmone,itte olenkin aina jostai löytäny IHAN perinteisen viisarimallisen ja varmaan toimii pakkasessakin,nestekide ym näytöt kun tökkii pakkasella niin eipä nää mitään,ei ole mulla niin hienoja mittauksia että ihan millivoltteja tarviin koskaan,semmoset on jo elektroniikka asentajan hommia.
Mulla kylmä pihatallikin niin patteritkaan ei kauaa kestäis eikä nestekide sula kun kesällä heh.
Hannu
Viestit: 83
Liittynyt: 09 Marras 2006 16:39

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja Hannu »

Krisse kirjoitti: No mä kyllä ymmärsin että kyseessä oli yleismittarin paristo joka ehtynyt ja mittari näytti omiaan..
Mitä sitten?? Kyllä sunkin jutut saa kuulostamaan tosi oudoilta kun ne erottaa asiayhteydestään kuten sä teit. Mun kommentti ei liittynyt millään lailla yleismittarin paristoon vaan tarinaan joka lähti rönsyilemään jo paristoihinkin.
Meilläpäin on muuten yleismittaritkin niin hienoja, että ne jopa varoittaa liian tyhjästä paristosta... :P
Tessu
Viestit: 1750
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Noo eipä sitä kannata yöunia menettää,hyvähän se on jos ongelma kuiteskin selvis?
JMSC
Viestit: 145
Liittynyt: 29 Marras 2012 11:12
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Latauksen tarkastus.

Viesti Kirjoittaja JMSC »

Hannu kirjoitti:Meilläpäin on muuten yleismittaritkin niin hienoja, että ne jopa varoittaa liian tyhjästä paristosta... :P
Juu sama vika eipä tullut mieleen että niitä muunlaisia onkaan.
Tämäkin törkeän hieno joka itselläni on maksoi peräti vajaat 30€ eikä ikääkään tällä kapistuksella ei ole kuin vajaat 10 vuotta.
Jaguar S-type
Jaguar XJR
Jaguar X-type 2.0D
EX Mondeo MK2 STW V6 GT Aut.
EX Mondeo MK2 HB 1.8 GLX R.I.P.
EX "annettu" parempaan kotiin Sierra -83 HB 1.6 GL
Vastaa Viestiin