Ford 16v DOCH kansi

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
niko001
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Tammi 2013 17:56
Paikkakunta: Askola

Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja niko001 »

Moi
Löysin viikko sitten tallista otsikon mukaisen osan. Itse en pahemmin autoilusta tai varaosista tiedä. Niin minkä arvoisia yleensä kyseinen osa on?

Kuvia:
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Kyseessä siis varhaisemman puolen 1,6l Zetec kansi, joka tosin käy myös uudempaan harmakantiseen jossa lukee Zetec. Ero on hyvin pieni jota en itse nyt osaa sanoa edes.


Harmi sinänsä sinun puolesta kun varaosa autoja saa 200e. Siltikin jos tuo olisi hyvin kunnostettu eli kansi on suora, seetit / venttiilien istukat vaihdettu ja venttiilit varmasti kunnossa niin olisi se sen korjauksen hintainen eli 300e (itse kun korjautin). Näen vain käytetyn ja en tiedä kuntoa niin 100e max ihan vain kun valmiiksi purettu.


Tämä nyt toki oma hinta-arvio enkä ole purkaamojen kanssa ihan samaa mieltä aina. Joku kauputtelija voi tarkentaa minun jälkeeni jos missasin kuvista olennaisen.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Oon samoil linjoil.

Tosin kun osa on luokkaa 'löysin autotallista', sen historiasta ei varmaan ole tietoa niin ite en edes haluaisi tuota koska kolariautojen ym pois mädänneiden moottoreitakin on saatavilla ja niiden tietää ainakin tulleen suoraan käytöstä ja näinollen todennäköisesti toimivia.

Jotkut kun tykkäävät säilöä kaiken mahdollisen, myös risoja moottorin osia.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
GeeTee
Viestit: 157
Liittynyt: 05 Helmi 2005 22:02

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja GeeTee »

Noita ropposia saa jo satasella..Vielä leimalla varustettuna. Joten toi 66kw kansi menis lähinnä alumiiniromujen joukkoon.. Siis jos olis miun varastossa.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Kansi vaihdettu ja siinä sivussa kiristäjää yms. Niin ensimmäisenä tulee mieleen että onko siellä hihna poikinut aikaisemmin=kieroja venoja tarjolla esim.
gti golo palloilija
Avatar
mösjöö
Viestit: 939
Liittynyt: 31 Elo 2012 16:54
Paikkakunta: Turku

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja mösjöö »

Purettuna hienoja sisustus-/tilataide-elementtejä. Rouvalle lahjaksi vaikkapa kynttilästondit.


Kuva
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
vilif85
Viestit: 264
Liittynyt: 08 Huhti 2013 22:13
Paikkakunta: Kotka

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja vilif85 »

Noissa olisi tyyliä olohuoneen pöydällä.. :lol: Pitää kai lähtä tonkimaan korjaamojen rojulavoja. Vaimolle joululahjaksi.. :mrgreen:

E: Jos tuo aloittajan kansi on risa niin kyllä siitä kelvollisen verkonpainon saa.. :lol:
Mondeo Ghia STW 1.8TD -98
Mondeo STW 1.8TD -98 (Varaosa-auto)
Orion 1.6 cl -90
Avatar
mösjöö
Viestit: 939
Liittynyt: 31 Elo 2012 16:54
Paikkakunta: Turku

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja mösjöö »

Stena Recyclingin listahintojen mukaan kierrätysalumiinin hinta olis ~1 300 €/tonni. Eli ehkä sais myytyä romikselle 600€-700€ / tonni. Eli vois tollasesta 10kg alumiinimötistä kahvirahat saada.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Ford 16v DOCH kansi

Viesti Kirjoittaja emax »

Jos venttiilit Ei ole kieros, ja asut Seinäjoen lähellä niin voin tulla 10€ hakemaan.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin