Pitkästä aikaa täällä foorumilla ja jälleen ongelmien kanssa.
Yksi iso ongelma johon en ole onnistunut keksimään ratkaisua: ohjaustehostimen öljyt tulee pihalle pumpusta
noin 15tkm välein. Ensimmäiset kaksi pumppua kusi akselin päästä ja sama näyttäisi olevan tällä kolmannellakin
oireena. Hyviä ehdotuksia vastaanotetaan vian paikallistamiseksi.
Vinkki. Ongelmat alkoivat kun paikallinen huolto joutui etupään kelkan puslien vaihtamiseksi irroittamaan
linjan. Sen jälkeen pumppuja paukkunut tasaisin välein ja suurimman osan ajasta on ajettu tehostamattomalla.
Alkaa jo kyllästyttämään.
Focus II ohjaustehostin ongelma
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28 Huhti 2006 14:06
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
Re: Focus II ohjaustehostin ongelma
Ei olisi ensimmäinen auto missä tiivisteet alkaa fuskaamaan väärien öljyjen johdosta joten oisko sellasesta kyse?
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28 Huhti 2006 14:06
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
Re: Focus II ohjaustehostin ongelma
Öljyt Fordin vaatimuksien mukaiset.Krisse kirjoitti:Ei olisi ensimmäinen auto missä tiivisteet alkaa fuskaamaan väärien öljyjen johdosta joten oisko sellasesta kyse?
Re: Focus II ohjaustehostin ongelma
Siinä tapaukseessa kannattaa auton altapäin tarkistaa, että ohjausvaihteen kaikki putket ja letkut ovat kunnossa. Eivät litistyneitä, terävällä mutkalla tms. Sinne on vähän hankala nähdä, mutta eiköhän se lampun kanssa selviä.doubletrouble kirjoitti:Ongelmat alkoivat kun paikallinen huolto joutui etupään kelkan puslien vaihtamiseksi irroittamaan
linjan.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
-
- Viestit: 74
- Liittynyt: 28 Huhti 2006 14:06
- Paikkakunta: Lahti
- Viesti:
Re: Focus II ohjaustehostin ongelma
No se on se seuraava toimenpide, kun saan auton nosturille. Entäs jos putket, letkut ja liitokset ok? Olisko seuraava mekaaninen mahdollisuus ohjausvaihde?yritäedes kirjoitti: Siinä tapaukseessa kannattaa auton altapäin tarkistaa, että ohjausvaihteen kaikki putket ja letkut ovat kunnossa. Eivät litistyneitä, terävällä mutkalla tms. Sinne on vähän hankala nähdä, mutta eiköhän se lampun kanssa selviä.
Jännä juttu on se, että kun ottaa paineanturin johdon irti, niin ei kojelautaan tule mitään herjaa. OBD:llä en ole päässyt katselemaan tuon kapistuksen
sielun elämää.