Onko Kellää ollu vastaavaa?? mikä on vikana!

Ja kaikki näytöt on viivaa keskellä mitaristoa..kaikki lukemat vilahtaa just käynistyeessä..sit menee viivaksi..
OLISKO JOLLAIN OIKEASTI TIETOA MIKÄ VIKA ON KUN VARMAA OLLUT MUILAKIN KUN EI KAI NÄISSÄ "autoissa" MUUTA OLEKAAN KUIN VIKOJA..Sunliner kirjoitti:onko tosiaan vika et on vaa fiesta kun kuulin et kun on foordi niin jopa takalasin maadotus voi tehhä nyky woordiin vaikka mitä vikoja jotka ei selviä kun koko "auto" purkamalla ja uudeleen kasaamalla?? kovin on hankalia tapauksia.. korjaamo heppu tuumas et helpoin kun hukkaa koko vekotinen..
mulla tais pelata kieros mittari..ja oon vetänny puskurin aisaan kiini kunnon maan joka menee akkuun ja mootorista suoraan mackphersonin pultin alla toisen kunnon maan..seppo1 kirjoitti:Noi kuvaamasi viat viittaavat virran/jännitteen vähyyteen osassa virtapiirejä, mikä voi johtua hapettumista/huonoista kontakteista. Mulla aikanaan tapahtui Mondeossa suunnilleen vastaavanlaisia merkkivalojen syttymisiä, kun ajelin akun varassa ja jännite alkoi loppuvaiheessa pudota. Ensin lopetti kierroslukumittari toimintansa sitten syttyi turvavöiden ja abs:n merkkivalot ja lopuksi nopeusmittari lopetti toimintansa. Valoista en tiedä, kun ajelin pelkillä parkeilla. Eli käy tosiaan läpi johtoliitokset ja maadoitukset, jospa se siitä tokenisi.
Nyt on fiesta ollu vasta 4viikoa korjaamolla ja ehkä saattaa ehkä jos hyvin käy niin ehkä löytyä vika miks mittarit näyttää viivaa ja jarru merkki valo palaa +abs valo ja mootori vika valo mut eikös se o tarkoitettukin et 2000luvun foordin omistajaa lypsätään kun on menny lankaan ja ostannu tuoreen romun nimeltä foordi..Sunliner kirjoitti: mulla tais pelata kieros mittari..ja oon vetänny puskurin aisaan kiini kunnon maan joka menee akkuun ja mootorista suoraan mackphersonin pultin alla toisen kunnon maan..
ja abs liittimen käyttänny ja kaikki muutkin ja suihkutannu kaikkiin jo 30e eestä hapetuksen poisto spraytä.. ja kun sais nyt toimimaan niin annan vaihossa 60v vanhempaan autoon.. ja en varmaa enää noita kiinan foordeja huoli oon saanu niin tarpeekseen noista.. jos vie huolin foordin nii pitää olla made in u.s.a.. tosin oli 7v sitten uus kori lincoln ja kun kone rupes pottuilee niin laitoin nettivaraosiin myyntiin ja otin 20"talvipyörät pois alta ja möin erikseen.. pitää viellä kokeilla uutta akkua siinä..
kun rupee olee konstit vähissä..
kirjoita vain jos on asiaa äläkä silloin jos ei o muuta kuin pilkkuja nussia..Krisse kirjoitti:Opettele kirjoittamaan.
jos jollai palaa käpy moisiin romukasoihin niin ei varmaa kiinosta jos tulee kirjoitus virheitä.. kun en ole äidin kielen opetaja tai pilkun nussia muutenkaan..Krisse kirjoitti:Opettele kirjoittamaan.