Escon alusta metelöi

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

Kun lähtee vedättämään esim kakkosella ja vaihtaa kolmoselle niin silloin kun räväyttää lipposen lattiaan niin edessä paukahtaa joku. Epäilen näitä kuuluisi alatukivarren heloja? Eli klapia on jossain.
Tessu
Viestit: 1750
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Minkähän ikänen Esco olis?
Voipi se olla ne tukivarren helat TAI eihän ne ainakaan 4koppasessa mitkää helat ole vaan semmonen pallo mikä pyörii siinä varressa jokasuuntaan.
mulla kuuluu semmonen jymp kun lähtee eteen/taakse ja se varmaan tulee vetopyörästön väljyydestä,kokeilee jokaisen mahdollisen paikan missä väljää vois olla ja jollei enää löydy niin sitten menee sisuskaluihin!
Itte kolas mulla koko viimetalven tuo tukivarren sisäpää ja vika löyty kun jarruja laittelin,siitä lähtee terävä kolaus kun taas se jymps on pehmeempi lähinnä semmoi tömäys.
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

-95 Esco. Koiranluut kokeilin ja ne oli ehjät, samoten alapallot. Todella terävä se tömähys mikä kuuluu. Iha niiku ois moottorinkannakekumi paskana. Että kone pääsee vääntymää rajusti taaksepäin ku käyttää kaasua lattialla. Vaa ei se vapaalla tee. Vain vedätyksessä.
Tessu
Viestit: 1750
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Tuleeko sillon kun lähet etee/taakse ihan normaalisti kun kytkintä nostaa?
Mulla vanhemmas Escossa tuommoi on ja muuta en enää keksi kuin vetopyörästön?
Kai olet kattonu tukivarrensisäpäät,vetarit ja kannakekumit? jollei tosiaan kallistu ja kolaa kiinni johonkin sitte?
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

Ei se sillo äännä jos sievästi lähtee. Vain sillon jos kaasua ränkkää eli tekee kenguruefektin. Ja rajussa kiihytyksessä.
Tessu
Viestit: 1750
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Tessu »

No jopas nyt jotakin? jokin siellä nyt sitten itteesä ottaa
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

Jep. Kaikki on ehjiä. Koiranluut jne. Luulen että oisko moottorintukikumi. Ainoa mikä ei sovi siihe nii kone ei nytkähä kun paikoillaan antaa kaasua ja heiluttaa konetta.
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Escon alusta metelöi

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

*rapsuttaa päätä* Ei siihe löyvy järkevää vikaa. Pitää vissii purkaa koko helahoito eestä ja kahtoa kaikki puslat vielä kertaaleen läpi. Kyllä sieltä vielä joku löytyy.
Vastaa Viestiin