Olen tänään iloinen koska..
Re: Olen tänään iloinen koska..
Tuo mun elämäni nainen ei lähekkään jyväskylään viikonlopuksi vaan saan viettää tän pari päivää hänen kanssa kahdestaan kun lapset menee äidilleen helsinkiin.
Täytyy varmaan hellästi pitää kädestä ja ehkä vähä pussata ku kerrankin saa olla rauhassa. 8)
Täytyy varmaan hellästi pitää kädestä ja ehkä vähä pussata ku kerrankin saa olla rauhassa. 8)

Jaa tää treadi tuli takas..
Olen iloinen koska, suojakaasupullo kotiutui, ja pääsin taas hitsaustouhuihin
Ainoo vaan että langansyöttö tuntuu takkuavan jos on yhtään jyrkempää mutkaa letkussa. Liekö ihan Esabin C170 Origon tyyppivika? Kun ainakaan isoilla Kempeillä ja Esabeilla (C340) ei ollut mitään ongelmaa edes luokkahitsejä tehdessä, vaikka letkussa oli useampikin mutka. No, täytynee huomenna puhdistaa spiraali, josko sitten ei olisi niin yliherkkä loivile mutkille tuo langansyöttö... Tai saa muuten taas mennä rälläkällä hioen järkeään kaikki hitsit 

Olen iloinen koska, suojakaasupullo kotiutui, ja pääsin taas hitsaustouhuihin

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
BOREHAMMER
Ja taas on syytä iloon.. Hitsailut tuli tehtyä, sisusta taas kasassa, kesärenkaat alla ja koeajokin ajettuna!
Nähtävästi jakoremmin+kiristimen vaihdossakaan ei tullut töpeksittyä, kun ei kuulu kitinää eikä kolinaa, toisaalta ois kai tuon jo syytä onninstua kun neljättä kertaa tähän autoon vaihdan, ja toista kertaa tähän koneeseen...
No joo, ainoo mikä mietitytti oli tuo sytkäennakko, kun tuo jakajanpyörijä osoitti tekemääni merkkiin nähden vähän toiseen laitaan (aikaisemmalle), kuin ennen hihnan vaihtoa, mutta lampulla katottuna ennakko 12 kun sai auton tarpeeksi matalille kierroksille, eikä naulannut ajossa/vedossa yhtään, ja auto tuntuu tosi pirteältä muutenkin 8) Tai no Omegan jälkeen

No joo, ainoo mikä mietitytti oli tuo sytkäennakko, kun tuo jakajanpyörijä osoitti tekemääni merkkiin nähden vähän toiseen laitaan (aikaisemmalle), kuin ennen hihnan vaihtoa, mutta lampulla katottuna ennakko 12 kun sai auton tarpeeksi matalille kierroksille, eikä naulannut ajossa/vedossa yhtään, ja auto tuntuu tosi pirteältä muutenkin 8) Tai no Omegan jälkeen

BOREHAMMER
BOREHAMMER
Ens maanantaina alotan täysin uudessa duunissa, jossa haasteita riittää. Ei malttais oottaa!
ei ollut laskimotukosta leikatussa jalassa, nyt voi taas
taapertaa täysii......
taapertaa täysii......

Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Tyytyväinen auton kulutukseen. Ylöjärvi-Savonlinna-Ylöjärvi 709km yhdellä tankilla.
Tankatessa meni 47 litraa sisään, joten 6,62L/100km keskikulutus. Ajelin mielestäni vielä
aika reilulla kaasujalalla..ei paha. Koneessa olikin uudet tulpat ja öljyt.
Tankatessa meni 47 litraa sisään, joten 6,62L/100km keskikulutus. Ajelin mielestäni vielä
aika reilulla kaasujalalla..ei paha. Koneessa olikin uudet tulpat ja öljyt.
ex Fiesta ST-Line 155hp MHEV 2022
ex Fiesta ST-Line 140hp 2018
ex Focus Titanium Duratec 1.8 2009
ex Focus 1.8 2000
ex Fiesta ST-Line 140hp 2018
ex Focus Titanium Duratec 1.8 2009
ex Focus 1.8 2000
- Mondeomies
´87 Cabrio-eskon varakantta putsailen että saa ens ajokaudeks timmi kannen 8)
... Koska reilu 7vkone koiran pentu jaksaa hymyilyttää kokoajan ja tänään juhlitaan avopuolisoni 18v synttäreitä 

http://www.telkku.com/programtable/show/3/today
Tuosta kai voi olla iloisia ne joilla näkyy MTV3 Max, ja joilla on Sierra 8)
Itellä budjetti syistä vaan tuo jälkimmäinen
Tuosta kai voi olla iloisia ne joilla näkyy MTV3 Max, ja joilla on Sierra 8)
Itellä budjetti syistä vaan tuo jälkimmäinen

BOREHAMMER
BOREHAMMER
...minut on valittu Kokkolan Ammattikouluun autoalalle. 

-
Loma alkaa muutaman tunnin päästä ja Sierra odottaa duunin pihassa käskijäänsä ...!
Vaihan bussikoulun ja lähen varaosamyyjäksi oppisopimuksella. Rahan tuloa ei voi estää.
- Mr_Simppa.
Eilen sain ajokortin, ja tänään tuli Sierraan leima kehujen kanssa 
On kyllä tukkonen vehe

On kyllä tukkonen vehe

Ford Sierra 2.0is ohc -86
Ford sierra 1.6 -88
Ford Sierra 1.6 -88 ex.
Meitä on monta, mutta homoilla Honda
Ford sierra 1.6 -88
Ford Sierra 1.6 -88 ex.
Meitä on monta, mutta homoilla Honda

No, onneksi olkoon vaan 8) Tällaisina aikoina tosiaan lotto-voitto, jos saa johonkin OPSOn. Minkä nimiseen varaosaputkaan päädyit, niin tiedetään muutkin klubilaiset tulla tilamaan sitten laakerit, suodattimet sun muut sinne?Eeska91 kirjoitti:Vaihan bussikoulun ja lähen varaosamyyjäksi oppisopimuksella. Rahan tuloa ei voi estää.

BOREHAMMER
BOREHAMMER
Valitan mutta ko. varaosapulju myy vain raskaaseen kalustoon. Maansiirtokoneisiin, traktoreihin ja kuorma-autoihin osia. Valitan poijjat <3duckworth kirjoitti: No, onneksi olkoon vaan 8) Tällaisina aikoina tosiaan lotto-voitto, jos saa johonkin OPSOn. Minkä nimiseen varaosaputkaan päädyit, niin tiedetään muutkin klubilaiset tulla tilamaan sitten laakerit, suodattimet sun muut sinne?

Koska vihdoin vakuutusyhtiö (toisen osapuolen) antoi laskutusluvan korjaamolle ja nyt sierran puskuri pääsee jälleen korjattavaksi 8) Nyt tietty viellä tappelu sijaisautosta ym. No huomenna koklataan kiilotusta, jossei auta niin loppukuusta koko puskurin kulma maalaukseen 

Nykynen: Focus STW MK2 2006. Exät: 3X Mk1 mondeo, 3X Mk2 mondeo, 2X Transit, Sierra -83, MK6 esco stw.
Ostin Gilan 5% tummennuskalvoa
etusivuikkunoihin tullee jossai välissä 50-75% kalvo..

Juu olenpa taas iloinen.. Ehdin ajaa puolikkaan päivän juuri maalatulla Sierralla, kunnes kolahti vieras merkkiseen... Maskiin tuli naarmu, lokasuojaan lommo ja puskuriinkin jäi pieni naarmu
No onneks oon maksanu liikennevakutuuksen ajallaan, niin ei tullut muuta sanktiota kuin 72e sakko ja bonusten putoaminen. Ja onni onnettomuudessa, lasikuitukittiä ja maaleja löytyy, joten ei tarvitse ostaa kuin pikkutarvikkeita 8)
Se tässä oli jännä että risteys jossa tämä onnettomuus sattui, oli juuri yksi niitä joisssa en revitellyt saati ajanut luisussa. Hädin tuskin oma auto liikkui ykkösellä eteen kun raapaisu tuli rauhallisessa ajossa. Kai tässä täytyy todeta, että Sierraa on turvallisempi ajaa kylkiedellä risteyksissä kuin nokka menosuuntaan osoittaen...?

Se tässä oli jännä että risteys jossa tämä onnettomuus sattui, oli juuri yksi niitä joisssa en revitellyt saati ajanut luisussa. Hädin tuskin oma auto liikkui ykkösellä eteen kun raapaisu tuli rauhallisessa ajossa. Kai tässä täytyy todeta, että Sierraa on turvallisempi ajaa kylkiedellä risteyksissä kuin nokka menosuuntaan osoittaen...?

BOREHAMMER
BOREHAMMER
-
Kesä on mennyt hianosti Sierralla:-) Kilometrejä on tullut mittariin jo yli 13.000 viiden kuukauden aikana.
Komiasti on kulkenut ja pienellä kulutuksella (about 7l/100 km)
Loppuviikosta sitten peltiseppä ottaa haasteen vastaan ja rälläköi ja hitsaa uudet takakaaret vaunuun!
Komiasti on kulkenut ja pienellä kulutuksella (about 7l/100 km)
Loppuviikosta sitten peltiseppä ottaa haasteen vastaan ja rälläköi ja hitsaa uudet takakaaret vaunuun!
Meinasin olla tänään iloinen, koska.. No ainakin hetken aikaa tuli sellainen savolainen-vahingon-ilo-fiilis, kun korviini kantautui konevikaisen kuuloinen dieselin rankutus, ja Audi A6 näytti olevan äänen lähde tullessaan risteykseen.. Hetken päästä esiin tulikin samalle kadulle vanha Transitti, joten se siitä vahingon ilosta 
PS.Audihan on hyvä auto, mä en missään nimessä aliarvioi quattro-kuskien kykyjä, vaati taitoa käsitellä, kun voimaa tulee aina milloin mihinkin pyörään. Liian helppoja nämä takavedot visco-lukkoineen, kyllä se torsen olla pitää 8)

PS.Audihan on hyvä auto, mä en missään nimessä aliarvioi quattro-kuskien kykyjä, vaati taitoa käsitellä, kun voimaa tulee aina milloin mihinkin pyörään. Liian helppoja nämä takavedot visco-lukkoineen, kyllä se torsen olla pitää 8)
BOREHAMMER
BOREHAMMER
Oon niin ilon kun on taas kasa...jota rassata, fordikuskit pääsee ainakin taivaaseen
Se onkin eri asia monta noita viallisia pitää omistaa, tosin kaikkihan ne on viallisia 

Nykynen: Focus STW MK2 2006. Exät: 3X Mk1 mondeo, 3X Mk2 mondeo, 2X Transit, Sierra -83, MK6 esco stw.
Tiistaina tilaamani peilin korjauskalvo saapui tänään ja äskön askartelin paikoillee
ja pojat. Joko muistin mainita. Meiltä saa myös henk.autonvaraosia. Ei oo semmosta osaa mitä en saa tilattua
jos oot läheltä nii tuon. Eli Oulun talousalueella. Tai no Pohjois-Pohjanmaalla