


Niin ja olettaakseni bensan saannis ei oo ongelmia, käy kuin kello kun saaa vain sen käyntiin...
Niin ja kun sen kylmänä nykääsee käyntii nii lähtee kui rusakko makookselta, ei mitää ongelmaa.
Näissä 80-luvun "juuttuva"kurkkuisissa Corollissa on samanlaista ongelmaa, joutuu usein kuumana sahaamaan kaasu pohjassa käyntiin. Oisinko jostain kuullu et johtuisi juuri tuosta bensan höyrystymisestä/haihtumisesta..Corolla imusarja vaikuttaa ainakin melko lyhkäseltä, joten voisi päätellä johtavan hyvin lämpöä kaasuttimeen... mene ja tiedä...................VesQ kirjoitti:Ootkos kokeillut lämpösenä sahata kaasu aivan lattiassa
Tuntuu olevan jonkin asteinen ominaisuus noissa ohc koneissa että joutuu sahaamaan kuumana, tosi kyllä pitäisi lähteä muutaman sekunnin sahauksella kaasu pohjassa
En tiedä mikä niissä on, muodostuuko johonkin bensalinjaan joku kaasulukko, vai lämmittääkö imusarja niin paljon kaasaria että bensa höyrystyy johonkin
Toi on kans 12 venttiilissä kaasutin Corollissa ongelmana... menee vähän offtopic, mut tulee huomenna kolmen viikon tauko, jolloin en pääse useinkaan nettikoneelle.xraam kirjoitti:Onkos toi och-koneella?
Venttiilinvälykset ja sytkän ajoitus kannattaa tarkistaa. Samoin jos kaasarissa on automaattiryyppy, niin sen toiminta on syytä myös varmistaa.