5.7l kiisseli mk1 transittiin

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
SuolanMk1
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Elo 2013 20:26

5.7l kiisseli mk1 transittiin

Viesti Kirjoittaja SuolanMk1 »

Tere. Yllä oleva v8 d 5.7l olis vapaana ja kiva transitin keuliin..

Kuulin huhuja et suomessakin olisi luvallinen v8 mk transit?

Eli tosiaan lupapaperien kannalta kyselisin. 3.0l taitaa olla suurin litratilavuuksien puolesta joten 5.7l ei mahdu 25%..
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: 5.7l kiisseli mk1 transittiin

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Joo, se kaverin tekemä V8 ransiitti on roverin 3,5l koneella. + että siihen on tehty paljon muutakin kun pelkkä kone vaihdettu. Ton vaihtomoottorin tilavuuden takia on lupahommia tiedossa. Siinä on varmaankin painia kerrakseen..
SuolanMk1
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Elo 2013 20:26

Re: 5.7l kiisseli mk1 transittiin

Viesti Kirjoittaja SuolanMk1 »

Ok.

Juu on tuossa etu-akselin vaihdos myös edessä, levyillä.. Takajarruja ei käsittääkseni tarvi vaihtaa? Nyttemmin siihen on tulossa automaattisesti säätyvät, jostain uudemmasta transitista.. Onkohan saman kokoiset rummut..

Onkohan se 3l isoin moottori mitä ko. mallisarajasta?

Mites se roveri transitti, oliko siinä jäykkä etu-akseli?

Jos on, taitaa tulla pikkudieselin haku eteen..
Keme
Viestit: 153
Liittynyt: 22 Touko 2012 14:22
Paikkakunta: Rannikko

Re: 5.7l kiisseli mk1 transittiin

Viesti Kirjoittaja Keme »

Jos Mk1 transitin suurin kone on 3.0 litranen, niin sittenhän sinne sujahtaa bemarin 3.5 kasi heittämällä. Tai sitten vaikka se roverin jätekone.

https://www.facebook.com/Vapaatuunarit/ ... 8421006675

Vaikka toi o Mk2, niin homma on ihan samanlainen. Ei se iskutilavuuden muutos mitään lupien hakemisia aiheuta. Nykyäänhän laitteet leimataan vertailukoneiden pohjalta noin pääsääntöisesti.
Jipiiiiii!!!
Vastaa Viestiin