rs turbo asiaa

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
-mtl-
Viestit: 16
Liittynyt: 08 Tammi 2007 16:16
Paikkakunta: kuopio/joensuu/stockholm

rs turbo asiaa

Viesti Kirjoittaja -mtl- »

eli kyseessä fiesta,johon vaihdettu escort rs turbo s1 moottori.auto tuli viallisena ja nyt alan selvittämään mistä syystä rikkoontunut
koneesta mennyt mäntä laihalla käymisen takia
mekaaninen ruisku on minulle tuntematon toisin kuin megasquirt,mutta ekassa kehitysversiossa haluaisin tuolla toimimaan
kone on muuten vakio paitsi garrett gt28rs ahdin,cooleri
miten tuota saa säädettyä vai saako ollenkaan? ja millaisille ahtopaineille riittää? ja mikä ahtopaine olisi turvallinen alakerran kestämisen kannalta?
hommasin innovate mtx-l laajakaistalambdan että voi seoksia tarkkailla,
pystyykö käyttämään kertovaa tai tavallista säädettävää bensanpaineen säädintä ja onko siitä edes hyötyä/järkeä?
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: rs turbo asiaa

Viesti Kirjoittaja emax »

Mekaanisen ruiskun kanssa pystyt käyttämään vain sen omaa paineensäädintä.
Mekaanisessa bensanpaineen muuttaminen ei vaikuta samallalailla kuin sähköisessä. Suuremmalla bpaineella voit saada sen käymään jopa laihemmalla.
Kun nyt nuonkin vanhasta on kyse niin minä kattoisin ekana suuttimien päälle. Avautumispaine ja ennen kaikkea se että ne ruikkii saman verran tavaraa.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin