Transitin virittäminen . . .

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Tuossa vaan tuli mieleen että paljonkos siinä 2.9efissä on vakiona
transitman
Viestit: 153
Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
Paikkakunta: Kouvola/Savisto

Viesti Kirjoittaja transitman »

2.9efissä on 150hp vakiona :?

Kauhea rakentaminen tossa tanarin ehdotuksessa, mutta ei se mitään 8)
mut ku siltikään paperit ei riitä edes vakioon 2.9efiin saatikka ahdettuun :(

Tuon häkkyrän madaltamistakin on tullu ajateltua, mutta edessä ja takana on lehtijouset jotka ovat valmiiksi jo lähes suorat. ja akseleiden alapuolelle ei oikein onnistu siirtämään et sekin tuntuu hankalalta :roll:
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Elämä on :D
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

transitman kirjoitti:2.9efissä on 150hp vakiona :?

Kauhea rakentaminen tossa tanarin ehdotuksessa, mutta ei se mitään 8)
mut ku siltikään paperit ei riitä edes vakioon 2.9efiin saatikka ahdettuun :(

Tuon häkkyrän madaltamistakin on tullu ajateltua, mutta edessä ja takana on lehtijouset jotka ovat valmiiksi jo lähes suorat. ja akseleiden alapuolelle ei oikein onnistu siirtämään et sekin tuntuu hankalalta :roll:
nyppäät muutaman lehden pois niin alkaa laskea. voi vaikka taipua toiseen suuntaan lehdet :wink: :D :roll:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
transitman
Viestit: 153
Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
Paikkakunta: Kouvola/Savisto

Viesti Kirjoittaja transitman »

TeRoK kirjoitti: nyppäät muutaman lehden pois niin alkaa laskea. voi vaikka taipua toiseen suuntaan lehdet :wink: :D :roll:
edessä yksi lehti ja takana kaksi ristiin. Vähä paha ottaa yhtään poies :lol: :lol:
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Ai eiks siellä oo enempää. Eipä tainnukaa olla. No joo. Ihan läppänä sen heitinkin.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
tanari
Viestit: 57
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:45
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja tanari »

ootteko kuullu madalluspaloista ja pidemmistä U-pulteista :wink:
transitman
Viestit: 153
Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
Paikkakunta: Kouvola/Savisto

Viesti Kirjoittaja transitman »

tanari kirjoitti:ootteko kuullu madalluspaloista ja pidemmistä U-pulteista :wink:
Kuten tuolla mainitsin niin lehdet ovat akselien päällä ei alla kuten yleensä, hyvä madallus tulisi jos saisi siirrettyä akselin alapuolelle, mutta sekin erittäin hankala juttu ja mitä katastusmies siihen sanoo??
SpeedDevil
Viestit: 268
Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
Paikkakunta: Frankfurt

Viesti Kirjoittaja SpeedDevil »

vallillan jousitakomo??
transitman
Viestit: 153
Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
Paikkakunta: Kouvola/Savisto

Viesti Kirjoittaja transitman »

Oxidius kirjoitti:vallillan jousitakomo??
Olen soittanut sinne ja kysynyt sieltä, sanoivat että vanhoja lyötäisiin suoremmiksi ja laitettaisiin lisälehdet. varmaahan ei voi sanoa että noin toimisi kun lehdet olis tämmöset ________ vaan miksipä ei taipuuhan se siitä suorasta sitten sinne toiseen suuntaan mutkalleen 8)

Tosin hinta-arvio oli aika suolainen n.700e (koko auton hinta :lol: )
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

:lol: ..pienemmät renkaat..
ei sieltä mitään junia t...
SpeedDevil
Viestit: 268
Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
Paikkakunta: Frankfurt

Viesti Kirjoittaja SpeedDevil »

hmmm..... vaikea madalletava.... no 700e on kyl aika sikahinta
Vastaa Viestiin