C-max 06 käynnistys ongelma
-
Ollihoi
C-max 06 käynnistys ongelma
C-Max 1.8 bensa ei meinaa lähteä käyntiin lyhyen ajon n.2-5km jälkeen,starttaa kyllä normaalisti mutta pitää pyörittää 5-10s,muuten toimii moitteetta,auto ollut minulla 3viikkoa,joku on väläytellyt tulppien kastumisesta,kaasupolkimeen en ole koskenut,edellinen autoni Lacuna2 teki saman jos illalla käytin autoa pienen hetken,niin aamulla ei meinnannut käynnistyä ja sen jälkeen toimi taas normaalisti.
Re: C-max 06 käynnistys ongelma
Aika tyypillinen tuo "välilämpökäynnitysongelma", ns. foordismi. Jos ei meinaa heti käynnistyä, niin auta polkaisemalla kaasua. Kyllä se siitä lähtee. Auto tykkää, kun se ajetaan käyntilämpöiseksi ja uudelleen se tykkää käynnistyä taas sopivasti viilenneenä 
Nuo pienen hetken käymiset edellisenä iltana on aiheuttanut monta turhaa hinausautokutsua.
Nuo pienen hetken käymiset edellisenä iltana on aiheuttanut monta turhaa hinausautokutsua.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
-
Ollihoi
kiitokset vastauksesta,kaasuun en ole uskaltanut koskea starttauksen aikana koska olen ymmärtänyt,että silloin se saa liikaa bensaa,onko tarkoitus painaa kaasua ensin ja sitten startata?
-
Eeska91
Jos minä ymmärsin oikein niin samalla ku starttaat nii käytät lipposta lattiassa. Toimii Fordissa kuin Fordissa.