Moro. Onko kukaan täällä pyörivistä vaihtanu puolaa 89 fiesta 1.1l uudempaan koneeseen?
kärjetön sytkä ja jakaja/puola samassa mötikässä. Onko pahakin homma tuleeko mitään ylläreitä vastaa ku irrottaa ne neljä kiinnitysruuvia?
Fiesta 89 puola
Fiesta 89 puola
Ford kerran niin aina Ford
Re: Fiesta 89 puola
Virtajohto irti, puolan johdot irti ja ne 4ruuvia nii sulla on puola kourassa ja muutakun uus tilallenurppa kirjoitti:Moro. Onko kukaan täällä pyörivistä vaihtanu puolaa 89 fiesta 1.1l uudempaan koneeseen?
kärjetön sytkä ja jakaja/puola samassa mötikässä. Onko pahakin homma tuleeko mitään ylläreitä vastaa ku irrottaa ne neljä kiinnitysruuvia?

Nykyset pirssit:
"Melkein quattro" Volvo 740 2.3 -88 (projekti)
"Lahna Turbo" Volvo 945 2.3turbo classic -98 (käyttis)
Muutama ford ollu ja ei taida heti lisää tulla.
"Melkein quattro" Volvo 740 2.3 -88 (projekti)
"Lahna Turbo" Volvo 945 2.3turbo classic -98 (käyttis)
Muutama ford ollu ja ei taida heti lisää tulla.
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: 11 Tammi 2014 10:30
Re: Fiesta 89 puola
Moi!
Palataan tälläiseen vanhaan topicciin. Fiesta (n.91 vuotinen, 1.4l kaasarikone) teki sitä perinteistä, että ajon jälkeen, esim. kaupassa käydessä kaupan pihasta ei lähtenyt käyntiin. Hinaamalla tai levättyään riittävästi lähti taas, mutta paheni sitten niin ettei lähtenyt enää avaimesta ollenkaan.
Veikkailin tuota sytytinboxia ja tilasin romikselta vastaavan. Laitoin piuhat kiinni uuteen ja avaimesta käyntiin! Seuraavana päivänä ei taas kuitenkaan mitään.
Osaako viisaammat antaa vähän suuntaviivoja, mitä kannattaisi katsoa seuraavaksi? Yleismittarilla boxille tulevista kolmesta piuhasta löytyy n.10v kun pyörittää (tod näk 12v todellinen, mittari ei vain näytä kun hyppää 0-12v välillä).
Pitääkö asia ymmärtää niin että tuo uusikin boxi olisi mennyt tuossa yön aikana vai olisiko tuolla nyt jotain muuta hämärää?
Palataan tälläiseen vanhaan topicciin. Fiesta (n.91 vuotinen, 1.4l kaasarikone) teki sitä perinteistä, että ajon jälkeen, esim. kaupassa käydessä kaupan pihasta ei lähtenyt käyntiin. Hinaamalla tai levättyään riittävästi lähti taas, mutta paheni sitten niin ettei lähtenyt enää avaimesta ollenkaan.
Veikkailin tuota sytytinboxia ja tilasin romikselta vastaavan. Laitoin piuhat kiinni uuteen ja avaimesta käyntiin! Seuraavana päivänä ei taas kuitenkaan mitään.
Osaako viisaammat antaa vähän suuntaviivoja, mitä kannattaisi katsoa seuraavaksi? Yleismittarilla boxille tulevista kolmesta piuhasta löytyy n.10v kun pyörittää (tod näk 12v todellinen, mittari ei vain näytä kun hyppää 0-12v välillä).
Pitääkö asia ymmärtää niin että tuo uusikin boxi olisi mennyt tuossa yön aikana vai olisiko tuolla nyt jotain muuta hämärää?
Re: Fiesta 89 puola
Päräytäs auto käyntiin jos lähtee, ja kato lataako fiesta. sit käyt sulakkeet läpi. tässä ohje noin alkuun. Vika voi olla missä vaan ku auto sähköstä kyse
Viisaammat saa myös kommentoida.

Viisaammat saa myös kommentoida.
Ford kerran niin aina Ford