lasikuituosia Completokselta?

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
juurikinniin
Viestit: 56
Liittynyt: 04 Elo 2012 15:20

lasikuituosia Completokselta?

Viesti Kirjoittaja juurikinniin »

Niin, mulla on v6 mondeo 1996 STW, kone on ladattu st200 osaa täyteen, joten jonkinlaista korisarjaa ajattelin hankkia.

Kattelin, niin kompletokselta saisi etuspoilerin, helmat ja takapuskuriin helmat yhteensä 350€urolla.

Onko ihmisillä kokemuksia noista completoksen korisarjoista, eli sopiiko ne kunnolla, ja kestääkö ne ja onko ne muodossaan/ hyvän näköiset.

Niin, onko kokemuksia?
Avatar
Wildchild
Viestit: 132
Liittynyt: 12 Touko 2012 20:02

Re: lasikuituosia Completokselta?

Viesti Kirjoittaja Wildchild »

Se riippuu ihan kenen tekeleitä osat on. Ei se Completos niitä valmista.

Mitä itse silloi tulleeseen sarjaan tulee, niin olin kyllä tyytyväinen. Toinen helma oli vähän kiero, mutta vääntämällä meni paikoilleen. Sekä takapuskurin toinen puoli vähän sojotti. Nää oli sellasia vikoja mihin ei tarvinnu katkasua/kuidutusta ni pidän sellasia erittäin sopivina. Ei ollu monttu, vaan yks ranskalainen mihin tuli.

Mutta sen kerran kun tilasin completokselta tavaraa ja niin opin ettei toista kertaa tule. Korisarjassa meni 3kk että saapui, luvatun 3vk:n sijaan. Poikkituki jne muut roinat ei ollu 4kk jälkeen tullut ja peruuttamisen jälkeen rahojen takas saanti kesti 2,5kk. Vanha juttu tämä on jo mutta kuitenkin. Eihän se completoksen vika ole ettei tehtailta liiku tavara, mutta kun tieduisteluihin vastaaminen ei toimi...
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: lasikuituosia Completokselta?

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

Itellä oli ykkös mondeossa sillo aikanaa Autotechin tuningpuskusir (Completoksen kautta tullu). Ainoat miinukset: Pitkät toimitusajat ja kallis. Muualta euroopasta saat samat osat muutaman päivän päästä puoleen hintaan completoksen hinnoista.
Vastaa Viestiin