elikkä sattuu löytymään rempattu 1.8zetec sekä mk3 escort. kysyn siis vaan että millä vaivalla ton zetecin saa laitettua escoon. eli meneekö tuohon escortin laatikkoon kiinni.(5vaiht.)millä kytkimellä ja vauhtipyörällä ym. b-pumppu pitää varmaa vaihtaa niin mistä sais mahollisesti sopivan? ja mites sähköt. kannattaako mennä megasquirtilla vai otanko jostain zetecin ecun? ja mitä kaikkea muuta tarttisi tehä että sopii? jotain projekteja olen lukenut että mk4 escoon on laitettu mutta onko kori kuinkapaljon erilainen mk3:een verrattuna?
kyseessä siis vm83 1.3cvh escort
1.8zetec mk3 escoon
Re: 1.8zetec mk3 escoon
En oo ite kyseistä swappia tehny, mutta voisin kuvitella että jos se menee mk4 konehuoneeseen, niin menee se sit mk3:seenkin! Eikös ne ole melkein identtiset? Ite laittaisin ihan fordin omilla ruiskuilla ja johdoilla ja bokseilla, toimii varmaan kaikkein parhaiten! Ottaa johtosarjasta vaan käyttöön ne mitä moottori tarvii,(jätä myös bensapumpun johdot) ja ehkä laatikko, jos tarviit siihen uudemman lootan, muut purkaa pois jos ei toimintaa estä! Ja siististi kun tekee niin ei varmaan katastus ukkokaan ole niin ankara! 8)
Kannattaa ehkä laittaa sen zetecin oma kytkin, vauhtipyörä ja laatikko, ja ruiskun tankki, ulkopuolisella pumpulla, jostain RST tai XR3i:stä!
Kannattaa ehkä laittaa sen zetecin oma kytkin, vauhtipyörä ja laatikko, ja ruiskun tankki, ulkopuolisella pumpulla, jostain RST tai XR3i:stä!
Rahalla saa ja Fordilla pääsee!!!